AE_Dave Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har en klan i MS-Röj, slå det ni!! Min Pacman-klan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Min Pacman-klan? Wooa! Söker du trys | Jag är aktiv | überskillad+ | seriös | Lan möjligheter i Norrland | resten i privv... *ironi varning* EDIT : Oj ser att du bor i Umeå, bor själv i Skellefteå så Det blir många Lan *ironi igen* Redigerad 27 juni, 2005 av Steff3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sorry för dubbel post men kan någon Mod låsa den här den är lite för mycket off topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Precis, och att tillägga så var de bara bäst i Sverige i CS... för de som inte vet så finns det ju ett stort antal andra spel här i världen. (Menar inte att du Blaucrozz inte visste men han som skrev den verkade lite förrvirrad. ) hehe, jo jag skrev det lite snabbt och för mig som cs spelare är det själv klart vad för sorts klan det var snack om. Även då det kanske inte är en cs klan du pratar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts