z4ke Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hej äre ngn som vill starta en klan för icke skillade msg mee!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 I vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .du är smart om du säger till vilket spel.. kan det möjligen vara Tetris? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Eller Pettson & Findus i Snickarboden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Eller varför inte mulle meck bygger hus... Nej men säg vad det är för spel. EDIT: Undrar om det finns nån klan till pettson och findus. Skulle vara rätt så kul faktiskt Redigerad 26 juni, 2005 av p-c-2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har en stark känsla på att det är CS som han letar klan till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fick använda mmin överhypade batmanblick för att ens förstå innehållet i denna tråd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ku Klux klan? eller vadå ? är han rasist? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ku Klux klan? eller vadå ? är han rasist? Det är nog den kändaste klanen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Det är nog den kändaste klanen Forrest Gumps:s farsa eller farfar var ju deras ledare edit: tror nog ingen letar efter en "icke skillad" .. bli bättre å leta senare Redigerad 27 juni, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Det bästa klane av alla är (SK) Redigerad 27 juni, 2005 av nexus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det bästa klane av alla är (SK) Sigh... #1 Dom var inte bäst.. bara i sverige och det var verkligen inte med stor marginal #2 Dom ändrade nyss tillbacka till Nip.. men nu har dom splitrats helt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 #try.se@Q-net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hej äre ngn som vill starta en klan för icke skillade msg mee!! Joina min klan i spelet Pippi på nya äventyr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sigh... #1 Dom var inte bäst.. bara i sverige och det var verkligen inte med stor marginal #2 Dom ändrade nyss tillbacka till Nip.. men nu har dom splitrats helt. Precis, och att tillägga så var de bara bäst i Sverige i CS... för de som inte vet så finns det ju ett stort antal andra spel här i världen. (Menar inte att du Blaucrozz inte visste men han som skrev den verkade lite förrvirrad. ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Klan SK blev ju världsmästare i CS när dom spelade VM i Paris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Joina min klan i spelet Pippi på nya äventyr Ohh, shit kan jag gå med? btw, jag har en tetris klan om ngn vill gå med ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 CS topicen, hallå? Rapporterad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ohh, shit kan jag gå med? btw, jag har en tetris klan om ngn vill gå med ^^ Jag har en Backpacker 2 klan, så-de-så! Bara jag och min hemliga konpis får va mé! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag har en klan i MS-Röj, slå det ni!! Redigerad 27 juni, 2005 av Steff3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts