pottzork Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vette fan på stavningen men ajja. Robert enlgund spelar ju Freddy Krueger. Å han är väll svensk? dom säger de på vissa hemsidor. men på high chaparall säger dom att han inte är svensk, å han kan knappt svenska. hallå förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Hans släkt är svenskar... immigranter från Sverige... Redigerad 26 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hans släkt är svenskar... immigranter från Sverige... Right! Och det ska man vara stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Right! Och det ska man vara stolt över! Hade jag vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har för mig att alla amerikaner som har "-son" i deras efternamn, har något svenskt i blodet... eller har jag fel? "-son" - Sverige "-sen" - Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har för mig att alla amerikaner som har "-son" i deras efternamn, har något svenskt i blodet... eller har jag fel? "-son" - Sverige "-sen" - Danmark Stämmer nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Har för mig att alla amerikaner som har "-son" i deras efternamn, har något svenskt i blodet... eller har jag fel? "-son" - Sverige "-sen" - Danmark Jo du har grymt fel. Johnson (Bl.a.) är ett väldigt vanligt efternamn och det skulle förvåna mig oerhört om alla dom härstammade från Sverige. Edit: Johnson is the second most common surname in the United States. During the 1990 census, approximately 0.81% of people counted had this last name. Famous people whose surname is or was Johnson include: Redigerad 27 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jo du har grymt fel. Johnson (Bl.a.) är ett väldigt vanligt efternamn och det skulle förvåna mig oerhört om alla dom härstammade från Sverige. Edit: Johnson är väll deras slang för kuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Johnson är väll deras slang för kuk? Så du menar att CJ heter Karl Kuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Så du menar att CJ heter Karl Kuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vette fan på stavningen men ajja. Robert enlgund spelar ju Freddy Krueger. Å han är väll svensk? dom säger de på vissa hemsidor. men på high chaparall säger dom att han inte är svensk, å han kan knappt svenska. hallå förklara Han är inte svensk hur man tro det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vette fan på stavningen men ajja. Robert enlgund spelar ju Freddy Krueger. Å han är väll svensk? dom säger de på vissa hemsidor. men på high chaparall säger dom att han inte är svensk, å han kan knappt svenska. hallå förklara Hans mamma är svensk eller pappa det säger ju dom på high chaparall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Så du menar att CJ heter Karl Kuk? Nej men typ. de uttalas [Janson] eller nått. folk översätter de till Peter Niklas på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hans mamma är svensk eller pappa det säger ju dom på high chaparall Ser inget om att varken Janis eller Kent McDonald skulle vara svenskar. Tror att det är längre tillbaka i tiden. btw: http://www.nndb.com/ancestry/528/000044396/ - Några kändisar med Svenskt ursprung. (Bl.a. var tydligen Joel Schumachers mamma svenska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 btw: http://www.nndb.com/ancestry/528/000044396/ - Några kändisar med Svenskt ursprung. (Bl.a. var tydligen Joel Schumachers mamma svenska) Robert Englund är ju med på den listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Robert Englund är ju med på den listan. Jo, vi har redan kommit fram till att han är av svenskt ursprung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Robert Englund är ju med på den listan. Ursprung betyder inte att man är Svensk, ja tror ju inte att han har svensk medborgarskap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej men typ. de uttalas [Janson] eller nått. folk översätter de till Peter Niklas på tv Har du sett på The Big Lebowski eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts