Sikorka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad var åldersgränsen på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 En rätt bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad var åldersgränsen på den? 15 tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 15 tror jag... På DVD'n min syrra köpte i Bulgarien står det 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 På DVD'n min syrra köpte i Bulgarien står det 18 Så står det på vår med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 På DVD'n min syrra köpte i Bulgarien står det 18 A men det är ju bulgarer med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 A men det är ju bulgarer med Hur vet man att en bil är bulgarisk? Den är gjord av... öh... bull-garn? [insert better joke here] Vilka här har läst serietidningen? Inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är ingen serietidning, det är ett seriealbum eller vad fan det kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 På DVD'n min syrra köpte i Bulgarien står det 18 Ja vadå, i england så måste man vara 18 för att se Clint Eastwood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det är ingen serietidning, det är ett seriealbum eller vad fan det kallas. Och skildnaden är? Rent allvarligt, jag vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En tidning är en tidning och ett album är en bok... Nåt sånt tror jag. Jag ska se filmen när jag kan. Om ni fattar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) jag har "marv" som figur i mitt skåp Min kompis har också en marv figur och om man trycker på ryggen så säger han något i stil med: I have a condtion... What if I turned in to what they always said i were...A Maniac...A Pshyco killer. Sitter och fiskar i pirathamnen, det går ganska snabbt. Redigerad 28 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det är ingen serietidning, det är ett seriealbum eller vad fan det kallas. Grafik novell heter det men folk är int6e tillräckligt intreserade av det så dom får väl säga serie tidning... jag läste serien flera gånger när jag var 8 för den fanns på bybblan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Filmen är snyggt gjort för sin svartvita effekt och andra special effekter. Såg den 2 dagar efter den kommit ut i usa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Älskar mike rourkes rostiga whiskey röst eller vad han heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Grafik novell heter det men folk är int6e tillräckligt intreserade av det så dom får väl säga serie tidning... Är det inte grafisk novell eller grafiknovell, allvetarn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jo den var riktigt bra, skulle dock vilja att allt blod skulle vara rött istället för vitt ibland och ibland rött.. Men den där jäkla censuren skulle nog orsaka att den skulle bli från 18 år då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts