darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Här ska man debattera filmen, spelet eller serietidningen Sin City. Här kommer min första fråga, som ska sätta igång topicen: Är filmen bra? Visst, den e inte släppt ännu, men ni kanske har läst recensioner eller laddat ner från USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den är jävligt bra! Ska se den igen så fort den går upp på biografer runtom i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tänkte faktiskt se den ikväll. Frank Miller for teh win. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tänkte faktiskt se den ikväll. Frank Miller for teh win. Återkommer. Var ska du se den? Den kommer väl först den 1:a Juli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Var ska du se den? Ett ämne som vi inte går in på här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 “Walk down the right back alley in Sin City and you can find anything” Recension Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 “Walk down the right back alley in Sin City and you can find anything” Recension I'm gonna see that shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Åh, Alba som är så helvetes vacker och sen en av mina favoritskådespelare, Bruce Willis. Kan det bli bättre? Nae, typ inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jaru, den är bra. Den är lite lustig i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag och icebear ska gå och se den på fredag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag och icebear ska gå och se den på fredag! Det gör ni rätt i, må romansen sprödla fritt under tiden en sådana makalös film som denna spelas upp framför er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Det gör ni rätt i, må romansen sprödla fritt under tiden en sådana makalös film som denna spelas upp framför er. Hahaha! Du är bara för skön du. btw, vi är bara kompisar. Redigerad 26 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 btw, vi är bara kompisar. Det säger dom alltid, innan dom njuter av varandras nakna kroppar i...bah, jag går på toa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det säger dom alltid, innan dom njuter av varandras nakna kroppar i...bah, jag går på toa. ägz0rz!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Syrran var i Bulgarien i veckan, och gissa vilken film vi har hemma nu... Ska se den efter jag har varit och klippt mig (troligen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Syrran var i Bulgarien i veckan, och gissa vilken film vi har hemma nu... Ska se den efter jag har varit och klippt mig (troligen) GÅR DE O KÖPA DEN PÅ DVD REDAN? Eller är det pirat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Här ska man debattera filmen, spelet eller serietidningen Sin City. Här kommer min första fråga, som ska sätta igång topicen: Är filmen bra? Visst, den e inte släppt ännu, men ni kanske har läst recensioner eller laddat ner från USA... Den är bra och stämmer jävligt bra överns med tidningarna, jag blev jävligt glad när jag såg att den skulelr bli film jag har "marv" som figur i mitt skåp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 GÅR DE O KÖPA DEN PÅ DVD REDAN? Eller är det pirat? I Bulgarien kan man fan köpa vilken film som helst på marknad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 I Bulgarien kan man fan köpa vilken film som helst på marknad... Helt legit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Helt legit? Jag tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts