guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hej! har lite frågor om den, för jag tänkte köpa den. viar den eastereggs och sånt och visar den saker som är värda att göra eller sei san andreas, eller hjälper den bara en i uppdragen? lite mer info tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den i VC visade bara info om Vapen, Bilar, Uppdrag och Vart Hidden Packages finns och annat och EasterEggs tror jag inte dom som skriver Guiden intresserar sig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Den visar allt som har med 100% att göra + bilar,olika karaktärer och sånt Edit:GTApimpFoollife hann före :'( Redigerad 26 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kanske inget för mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts