bogart Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hejsan! Min save på 79% försvann precis och undrar om någon har någon runt 79%? det skulle varit snällt.. // Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ligger på 82% just nu..... till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag fattar inte alla som frågar efter save games hela tiden.. Typ så här: har någon en save fil på 80 %.. Det intressanta är ju inte hur många procent utan vilka uppdrag som är gjorda eller? Eftersom om köper ett hus till ökar ju andelen procent som man har klarat i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag fattar inte alla som frågar efter save games hela tiden.. Typ så här: har någon en save fil på 80 %.. Det intressanta är ju inte hur många procent utan vilka uppdrag som är gjorda eller? Eftersom om köper ett hus till ökar ju andelen procent som man har klarat i spelet... Aa jag har gjort det mesta.. hehe det är svårt.. har alla hus, har inte gjort tags eller photo ops eller någonting än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts