Jump to content

Vilken kändis..

Elander
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 534
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hon ser ut att ha häng pattar på den bilden  :)  :'(

Jaha. du vet att alla brudar inte har fassta bröst, eller du kanske är en sån som betygsätter brudarna bröst hela tiden

edit: det är bara en fråga

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lindsay som vi vill ha henne och som vi inte vill ha henne, Det som gjorde henne unik och extremt snygg var att hon inte var så jäkla smal och rödhårig, men hon ska bli rödhårig igen, det blonda är för en film som tur är.. Men ändå.. :'(

EDIT: Slänger in en Britney också =)

post-22-1120130941_thumb.jpg

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha. du vet att alla brudar inte har fassta bröst, eller du kanske är en sån som betygsätter brudarna bröst hela tiden

Nee, jag vet det, men jag sa bara det för att jag tycker att det ser ut som det :)

Edit: Glömde skriva att jag inte betygsätter brudars bröst hela tiden ;I jag bara tyckte att det såg ut som det ffs, chilla /:

Redigerad av Slippy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nee, jag vet det, men jag sa bara det för att jag tycker att det ser ut som det :)

Edit: Glömde skriva att jag inte betygsätter brudars bröst hela tiden ;I jag bara tyckte att det såg ut som det ffs, chilla /:

Det är chill. frågade ju bara. allt är chill Chill CHILL CHILL CHILL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lindsay som vi vill ha henne och som vi inte vill ha henne, Det som gjorde henne unik och extremt snygg var att hon inte var så jäkla smal och rödhårig, men hon ska bli rödhårig igen, det blonda är för en film som tur är.. Men ändå.. :'(

Stygg Lindsay med en Fender kopia. Eller iallafall stygg människa som gav henne gitarren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Paris Hilton ser ut som en sliten trasa.. det ända hon förtjänar är döden

Konstigt att det ska förekomma så hårda ord i varenda tråd som skapas på gtasajten.. Alltid är det någon som ska dö eller typ skjutas.. Gillar du det inte så skit i att kommentera då

Edit: Du gillade väl Tara Reid, Haha.. :)

Redigerad av Benvit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor