Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man raggar ju Äldre brudar, sedan dumpar man dem och springer iväg... (har gjort det två ggr.. Man går fram och börjar prata.. (försök prata med lite mörk röst.. Sedan kysser du henne och säger: -kan du inte bättre ? Och ser chockad ut ! Sedan springer du iväg.. ) Haha, så ska det se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Yeah right! Mm.. Jag liknar ju att vara lite äldre.. Men jag ska nog inte göra om det... EDIT: Jag fick ideen från cortez när jag chattade med han en gång... Redigerad 28 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mm.. Jag liknar ju att vara lite äldre.. Men jag ska nog inte göra om det... EDIT: Jag fick ideen från cortez när jag chattade med han en gång... Smart Perlan...Smart! NOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Back on topic och upp med kändisar! Ingen kan ju kalla Britney ful iaf: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Back on topic och upp med kändisar! Ingen kan ju kalla Britney ful iaf: Nupp. men hon sjunger dåligt. å är värsta fjortisidolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nupp. men hon sjunger dåligt. å är värsta fjortisidolen Som Darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Back on topic och upp med kändisar! Ingen kan ju kalla Britney ful iaf: That's what i'm talking about.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Back on topic och upp med kändisar! Ingen kan ju kalla Britney ful iaf: Är det där Britney...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ingen kan ju kalla Britney ful iaf: Nopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) The_Dude: Jo det kan jag. Och är det ens Britney på den där bilden? Redigerad 28 juni, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mm det är Brittan, men jag kan lova er, hon ser inte ut så på riktigt! Här är en till bild från samma kollektion, Esquire. Eller shit, blev det för porrigt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mm det är Brittan, men jag kan lova er, hon ser inte ut så på riktigt! Här är en till bild från samma kollektion, Esquire. Eller shit, blev det för porrigt nu? Vadå ser inte ut så på riktigt? Det är fortfarande hon du vet.. Och du postade ju en likadan bild som jag postade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 . Eller shit, blev det för porrigt nu? Nejnejnej! Fortsätt posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jordan snygg fotomodell Vad heter hon i efternamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Vadå ser inte ut så på riktigt? Det är fortfarande hon du vet.. Och du postade ju en likadan bild som jag postade.. Om hon skulle göra samma pose utan smink eller några modifieringar i typ Photoshop skulle hon knappt vara sig lik, skulle jag tro. Hon ser ju inte direkt naturlig ut. Den första bilden jag postade är sexigast Ännu en bild från Esquire: Redigerad 28 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om hon skulle göra samma pose utan smink eller några modifieringar i typ Photoshop skulle hon knappt vara sig lik. Skulle jag tro, hon ser ju inte direkt naturlig ut. Ännu en bild från Esquire: Posta alla bilder på samma gång ist ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad heter hon i efternamn? Katie price. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Posta alla bilder på samma gång ist ^^ Jag har dom på datorn och vad jag vet kan man bara köra en bild per post om man gör så. Och orka lägga upp dom på siletwhisper! Tankade en mapp med typ 10 000 bilder i. Bakgrunder, brudar, bilar, konst med mera. Fett soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oops.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har dom på datorn och vad jag vet kan man bara köra en bild per post om man gör så. Och orka lägga upp dom på siletwhisper! Tankade en mapp med typ 10 000 bilder i. Bakgrunder, brudar, bilar, konst med mera. Fett soft. Haha ok skicka mappen till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts