Jump to content

Vilken kändis..

Elander
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 534
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon är överskattad. Hmpf.  ;)

Nej, Jessica Alba är överskattad. Fruntimret ser förjävligt ut men alla dreglar över henne för att.. ja, jag vettefan. B)

@ Tija: Meh, hon varken ser bra ut eller sjunger bra. :P

Ewa Sonnet är snygg, men hon har alldeles för stora bazonkas för att vara intressant. Nej, jag är inte på läskiga sidor som busty.pl, jag hittade bilderna på en annan sida.

post-22-1123802354_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ewa Sonnet är snygg, men hon har alldeles för stora bazonkas för att vara intressant. Nej, jag är inte på läskiga sidor som busty.pl, jag hittade bilderna på en annan sida.

Naah, ser gammal och grå ut :P

Skyll ifrån bara... Jag vet vad du gör på tisdagkvällar när det inte är någon annan hemma!!! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Tija: Meh, hon varken ser bra ut eller sjunger bra. :P

Eh... JO! Bara för att hon inte har världens största bröst och en sönderopererad näsa så har du tydligen svårt att uppskatta hennes skönhet, men det gör jag. PY!

Nej, jag är inte på läskiga sidor som busty.pl, jag hittade bilderna på en annan sida.

Rrright...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh... JO! Bara för att hon inte har världens största bröst och en sönderopererad näsa så har du tydligen svårt att uppskatta hennes skönhet, men det gör jag. PY!

Ajo, eller så bör du komma ut ur din lilla bubbla där alla fula får vara vackra i dina ögon. Och för kul info, stora bröst och plastiga utseenden är rätt hatat av mig.

Rrright...

Jepp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor