Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skit ner dig, du ska kunna reglerna. Porr är porr, oavsett hur avancerat det är. Och det behöver inte vara porr heller, det kan vara stötande bilder, jag finner detta "stötande" i och med att jag inte är ute efter detta på ett GTA-forum (Missförstå mig rätt nu, men såna här bilder hör hemma någon annanstans) Varför inte reporta han som postade samma bild innan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) J Lo. Editation: Tog bort bilden... inte bra. Redigerad 7 augusti, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skit ner dig, du ska kunna reglerna. Porr är porr, oavsett hur avancerat det är. Och det behöver inte vara porr heller, det kan vara stötande bilder, jag finner detta "stötande" i och med att jag inte är ute efter detta på ett GTA-forum (Missförstå mig rätt nu, men såna här bilder hör hemma någon annanstans) Jag förstår dig helt skribb men den har redan varit postad så reporta quad_gta om du vill reporta om den bilden eftersom det var han om la upp den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag förstår dig helt skribb men den har redan varit postad så reporta quad_gta om du vill reporta om den bilden eftersom det var han om la upp den innan. Det var inte SAMMA bild han la upp på sidan 16 ? han la upp en med hennes ass .. den som jag la upp e mkt snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det var inte SAMMA bild han la upp på sidan 16 ? han la upp en med hennes ass .. den som jag la upp e mkt snyggare Sorry jag hade fel, eftersom jag har sett den bilden så trodde jag att det var den. Reporta inte quad_gta eftersom jag hade fel, sorry quad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Sorry jag hade fel, eftersom jag har sett den bilden så trodde jag att det var den. Reporta inte quad_gta eftersom jag hade fel, sorry quad! Detta var den han postade, den e oxo "stötande"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Den snyggaste av alla är helt klart Pamela Andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Den snyggaste av alla är helt klart Pamela Andersson Nee hon är överskattad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nee hon är överskattad Varför är hon överskattade?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Varför är hon överskattade?? Håller med KalleR, hon är överskattad för hon är inte så snygg som man tror. Men hon ska gifta sig med Tommy Lee och varit med i High Chaparall. Det är iofs lite coolt. Men hon har inget fint ansikte, bara stora äckliga silikon bröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Håller med KalleR, hon är överskattad för hon är inte så snygg som man tror. Men hon ska gifta sig med Tommy Lee och varit med i High Chaparall. Det är iofs lite coolt. Men hon har inget fint ansikte, bara stora äckliga silikon bröst. Det är det jag menar. Alla bara snackar om hennes silikon bröst. Jag tycker att hela hon är snygg. inte bara hennes bröst. Och hon är inte alls överskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det är det jag menar. Alla bara snackar om hennes silikon bröst. Jag tycker att hela hon är snygg. inte bara hennes bröst. Och hon är inte alls överskattad. Seriöst, hon e inte snygg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo. Sminkad och fotoretuscherad. Ful som fan annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo. Sminkad och fotoretuscherad. Ful som fan annars. Det är väldigt många som är fula utan smink. inte bara hon. varför tror det att folk sminkar sig. för att bli snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skit ner dig, du ska kunna reglerna. Porr är porr, oavsett hur avancerat det är. Och det behöver inte vara porr heller, det kan vara stötande bilder, jag finner detta "stötande" i och med att jag inte är ute efter detta på ett GTA-forum (Missförstå mig rätt nu, men såna här bilder hör hemma någon annanstans) Jag måste få fråga, varför kollar du denna tråd överhuvudtaget då? Rubriken är ju inte direkt GTA-relaterad. Nu säger jag inte att det är okej att göra trådar om porr, men jag tycker inte att den bilden har varit "värre" än någon annan. Ontopic: För tillfället skulle jag nog rösta på Jessica Alba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det är väldigt många som är fula utan smink. inte bara hon. varför tror det att folk sminkar sig. för att bli snyggare Många kanske är fula utan smink för dig, jag tycker de flesta ser helt OK ut. Pamela... ser jävligt sliten ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ontopic: För tillfället skulle jag nog rösta på Jessica Alba. Mmmh Jessica Alba e snygg som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Många kanske är fula utan smink för dig, jag tycker de flesta ser helt OK ut. Pamela... ser jävligt sliten ut. Aaa det kan jag faktist hålla med dig att hon e. Men med smink så är hon ju så jävla snygg. Redigerad 7 augusti, 2005 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 John Fugelsang Man, I'd get on my knees for this guy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) *Dangerboy dammar av sin gamla favorit tråd* vanilla ninja...ohh jaaa Supersnygga tycker inte jag dem är, fast de gör grym musik Redigerad 7 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts