PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jordan Price och Angelina Jolie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Gisele Bundchen.. Fattar inte varför de flesta tycker hon är snygg. För det är hon verkligen inte. =) Shit varför orkar du bry dig om mig hela tiden. Jag får tycka vad jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 https://www.copleynews.com/contentPreviews/StoriesImages/features/TVClose/2003/TVClose20031103-2AW.jpg O.C stjärnan Olivia Wilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Asså jag fattar inte varför alla gillar Olivia Wilde, hon är inte äns snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Asså jag fattar inte varför alla gillar Olivia Wilde, hon är inte äns snygg. Shit varför orkar du bry dig om mig hela tiden. Jag får tycka vad jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Haha, nice one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Asså jag fattar inte varför alla gillar Olivia Wilde, hon är inte äns snygg. W00RD!!!!! Eller jo lite Gisele Bundchen BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!! Redigerad 1 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Kiera Knightley Edit: Bild Redigerad 1 juli, 2005 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Krystal Steal är snygg. Om hon är nån kändis vet jag inte, inom porrbranschen kanske . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kiera Knightley Uschhhh ! http://anton.perlkvist.com/gb/skins/Standard_Swedish/emoticons/sick.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det där om porr var nog bra... För er som gilar det då. Isf drar jag mig ur topicen och låter modsen porrvarna och skriva: Den enda topicen där porr tillåts.. Eller jo jag kan vara här om ni skickar vanliga bilder men vill inte se kön. Isf så får ni som sagt skicka länk och varna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag gillar Jenna. Nice Ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Du fattar väl att jag skojade med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Du fattar väl att jag skojade med honom. So? kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Krystal Steal är snygg. Om hon är nån kändis vet jag inte, inom porrbranschen kanske . I ärlighetens namn är hon inte särskilt snygg... snygg kropp, ja, men ansiktet är inte särskilt tilltalande. Dessutom är hennes röst inte den hetaste precis, om vi nu ska fortsätta med att tala om kvinnor som tillfredsställande objekt, vilket är en självklarhet inom en tråd som denna. General "Buck" Turgidson: Doctor, you mentioned the ratio of ten women to each man. Now, wouldn't that necessitate the abandonment of the so-called monogamous sexual relationship, I mean, as far as men were concerned? Dr. Strangelove: Regrettably, yes. But it is, you know, a sacrifice required for the future of the human race. I hasten to add that since each man will be required to do prodigious... service along these lines, the women will have to be selected for their sexual characteristics which will have to be of a highly stimulating nature. Ambassador de Sadesky: I must confess, you have an astonishingly good idea there, Doctor. Hon skulle icke platsa. [Sorry, kände bara att citatet passade in i en tråd som denna... hihi.] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Kristanna Loken är riktigt het. Här har ni ett wallpaper som ni kan dra slang till http://hosted.ekenkrona.com/pontus/808.jpg Äditt: Tänk er henne med lite smör på Redigerad 2 juli, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Angelina Jolie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kristanna Loken är riktigt het. Äditt: Tänk er henne med lite smör på Ja, men vad i helvete... har hört talas om läderfetischister, men isch. Smör? *går och spyr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ja, men vad i helvete... har hört talas om läderfetischister, men isch. Smör? *går och spyr* Som spokis ständigt påpekar i skolan, "hur kan folk tända på att se massa tjejer som smetar in sig i marmeland och blir alldeles kladdiga?" Redigerad 2 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts