Jump to content

Vilken kändis..

Elander
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 534
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det där om porr var nog bra... För er som gilar det då. Isf drar jag mig ur topicen och låter modsen porrvarna och skriva: Den enda topicen där porr tillåts.. Eller jo jag kan vara här om ni skickar vanliga bilder men vill inte se kön. Isf så får ni som sagt skicka länk och varna :lol::unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Krystal Steal är snygg.

Om hon är nån kändis vet jag inte, inom porrbranschen kanske  :) .

624a_480517_0.jpg

I ärlighetens namn är hon inte särskilt snygg... snygg kropp, ja, men ansiktet är inte särskilt tilltalande. Dessutom är hennes röst inte den hetaste precis, om vi nu ska fortsätta med att tala om kvinnor som tillfredsställande objekt, vilket är en självklarhet inom en tråd som denna.

General "Buck" Turgidson: Doctor, you mentioned the ratio of ten women to each man. Now, wouldn't that necessitate the abandonment of the so-called monogamous sexual relationship, I mean, as far as men were concerned?

Dr. Strangelove: Regrettably, yes. But it is, you know, a sacrifice required for the future of the human race. I hasten to add that since each man will be required to do prodigious... service along these lines, the women will have to be selected for their sexual characteristics which will have to be of a highly stimulating nature.

Ambassador de Sadesky: I must confess, you have an astonishingly good idea there, Doctor.

Hon skulle icke platsa. [Sorry, kände bara att citatet passade in i en tråd som denna... hihi.]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, men vad i helvete... har hört talas om läderfetischister, men isch. Smör?

*går och spyr*

Som spokis ständigt påpekar i skolan,

"hur kan folk tända på att se massa tjejer som smetar in sig i marmeland och blir alldeles kladdiga?"

:blink:

Redigerad av pottzork
Länk till kommentar
Dela på andra sidor