notorius Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Man ska ju satsa på samma färg, nr,häst m.m men hästarna är aldrig samma ju, kanske efter ett tag kommer samma lista upp men inte om man kör hela tiden. Ska man satsa på samma färg hela tiden, alltså färgen på hästen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Förstår inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Förstår inte riktigt Jag tror att han försöker fråga om det lönar sig att satsa på samma häst hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag har läst att man kan spela systematiskt på hästar, att hela tiden satsa på samma häst men det är ju aldrig samma hästar, det är bara färgen på hästen som är samma, är det den man ska kolla och satsa på hela tiden tills man vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Jag brukar satsa på samma Edit: Färg altså Redigerad 26 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tänkte det, för hästarna heter inte samma hela tiden=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag försökte komma på ett system i det men då satt jag där och skrev ner vilken som vann rätt så länge och till slut så såg jag att en som vunnit kom med och den hästen kom 3:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nae det är ju klart det är ju olika lopp och samma hästar kan ju inte delta i alla lopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Inte säkert man vinner hela tiden bara för att de skulle vara samma häst. Hästen kan ju ha en dålig dag? Kanske blev mobbad av sina stallkamrater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts