Jump to content

Hjälp med ett uppdrag jag inte gjort

Share

Recommended Posts

Jag har klarat alla uppdrag på tredje ön och håller nu på med uppdraget A Home In The Hills jag behöver ingen hjälp med uppdraget utan. Jag har inte gjort uppdraget Breaking the Bank at Caligula's. Någon som vet hur jag har lyckats med det ? Jag har keycardet som man får av Millie osv. Men ja fick aldrig göra de uppdraget ^_^:( Vilket jag tycker är synd eftersom ja ser att man får 100'000 För de uppdraget.

EDIT : Ok Never mind.. Jag misslyckades med A Home In The Hills (Jag körde av vägen :P) Och då ringde Woozie och sa att jag skulle komma :P

EDIT2 : Jag är Newb på den här sidan.. Hur låser jag ? :">

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har klarat alla uppdrag på tredje ön och håller nu på med uppdraget A Home In The Hills jag behöver ingen hjälp med uppdraget utan. Jag har inte gjort uppdraget Breaking the Bank at Caligula's. Någon som vet hur jag har lyckats med det ? Jag har keycardet som man får av Millie osv. Men ja fick aldrig göra de uppdraget  ^_^  :P Vilket jag tycker är synd eftersom ja ser att man får 100'000 För de uppdraget.

EDIT : Ok Never mind.. Jag misslyckades med A Home In The Hills (Jag körde av vägen  :P) Och då ringde Woozie och sa att jag skulle komma ;)

EDIT2 : Jag är Newb på den här sidan.. Hur låser jag ?:">

Tryck på "Report"

och skriv att du vill låsa den :(

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...