eXotic Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Jag har klarat alla uppdrag på tredje ön och håller nu på med uppdraget A Home In The Hills jag behöver ingen hjälp med uppdraget utan. Jag har inte gjort uppdraget Breaking the Bank at Caligula's. Någon som vet hur jag har lyckats med det ? Jag har keycardet som man får av Millie osv. Men ja fick aldrig göra de uppdraget Vilket jag tycker är synd eftersom ja ser att man får 100'000 För de uppdraget. EDIT : Ok Never mind.. Jag misslyckades med A Home In The Hills (Jag körde av vägen ) Och då ringde Woozie och sa att jag skulle komma EDIT2 : Jag är Newb på den här sidan.. Hur låser jag ? :"> Redigerad 26 juni, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Jag har klarat alla uppdrag på tredje ön och håller nu på med uppdraget A Home In The Hills jag behöver ingen hjälp med uppdraget utan. Jag har inte gjort uppdraget Breaking the Bank at Caligula's. Någon som vet hur jag har lyckats med det ? Jag har keycardet som man får av Millie osv. Men ja fick aldrig göra de uppdraget Vilket jag tycker är synd eftersom ja ser att man får 100'000 För de uppdraget. EDIT : Ok Never mind.. Jag misslyckades med A Home In The Hills (Jag körde av vägen ) Och då ringde Woozie och sa att jag skulle komma EDIT2 : Jag är Newb på den här sidan.. Hur låser jag ?:"> Tryck på "Report" och skriv att du vill låsa den Redigerad 26 juni, 2005 av Glockalnet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts