Jump to content

Big Smoke

Share

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Men om det var spoiler varning borde ni väl skrivit det från början och inte editerat in det senare? Och varför ska man inte läsa tråden sålänge det inte finns spoiler varningar? Ni förstörde inget för mig men hadde gjort om jag inte redan visste om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite uppmuntrande ord till de som tror att de har fått hela spelet spoilerat nu:

allt som vi kan läsa om i den här tråden får vi reda på i ett uppdrag som inte är särskilt långt in i spelet. jag skulle tippa på att det är närmare 80 % av spelet kvar efter det.

Inte så långt in i spelet va??? Jag har kommit till Las Venturas och inte hört ett SMACK om att *SPOILER* (vilket redan står nånstan i början)

SMACK om att Big Smoke dödade CJs mamma!

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför e Big Smoke i Cjs hus i börgan? :huh:

När smoke tror att CJ e en inbrottstjuv :P

OM NI EJ KLARAT STORYN SÅ BÖR NI EJ LÄSA DENNA TRÅD

Låt mig förklara detta kort:;

SPOLIER VARNING!

Den mörke kommisarien ville utnyttja CJ till att göra saker, de ända sättet att få hem CJ var att ''tvinga'' Big ocg Rider att döda CJ´s mamma.

Och Big väntade säkert på CJ men han kanske inte visste att han skulle komma så fort eller någonting.

och någon måste ju visa kyrkogården, Sweet?

nja, jag kan inte svara på om det var sweet som ville att han skulle stanna kvar och vakta husen antagligen.

Så fråga Rockstar om varför.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ja jag hålelr med om att tråden har spårat ur.

*rapported*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...