xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 De som inte vill veta nått om storyn borde ju inte läsa den här topicen alls!! Men hur fan ska dom kunna veta att det ska stå nåt sånt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite uppmuntrande ord till de som tror att de har fått hela spelet spoilerat nu: allt som vi kan läsa om i den här tråden får vi reda på i ett uppdrag som inte är särskilt långt in i spelet. jag skulle tippa på att det är närmare 80 % av spelet kvar efter det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) LÅS DET HÄR TJATTRET!!! Redigerad 27 juni, 2005 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men om det var spoiler varning borde ni väl skrivit det från början och inte editerat in det senare? Och varför ska man inte läsa tråden sålänge det inte finns spoiler varningar? Ni förstörde inget för mig men hadde gjort om jag inte redan visste om det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Lite uppmuntrande ord till de som tror att de har fått hela spelet spoilerat nu: allt som vi kan läsa om i den här tråden får vi reda på i ett uppdrag som inte är särskilt långt in i spelet. jag skulle tippa på att det är närmare 80 % av spelet kvar efter det. Inte så långt in i spelet va??? Jag har kommit till Las Venturas och inte hört ett SMACK om att *SPOILER* (vilket redan står nånstan i början) SMACK om att Big Smoke dödade CJs mamma! Redigerad 27 juni, 2005 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Inte så långt in i spelet va??? Jag har kommit till Las Venturas och inte hört ett SMACK om att *SPOILER* (vilket redan står nånstan i början) SMACK om att Big Smoke dödade CJs mamma!!! Men du såg cutscenen i "The green Sabre" va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men hur fan ska dom kunna veta att det ska stå nåt sånt? Om de redan läst lite och märker att det handlar om nånting de inte vill veta kan de ju sluta läsa! Suck... Lås den här tråden någon?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) F*N va uppkäftiga alla e här... Edit: Inte för att vara dum men alla bråkar mkt Redigerad 3 juli, 2005 av Swift Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag fattar inte varför alla är så himla känsliga för en spoiler, ja menar, jag har inte hört mer om det här än att Cj´s mamma är död, men jag reagerar inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nej dom som säger SPOILER kan ju ta och tänka till lite. Kolla detta: Skriv om det senaste tillskottet till GTA-serien här. OBS! Varning för Spoilers!. Så står det vid SA forumet. Där är det till och med varnat. Hur mycket ska man varna egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Den här tråden har spårat ur totalt. Reportar den igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Thx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har raporterat den nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Varför e Big Smoke i Cjs hus i börgan? När smoke tror att CJ e en inbrottstjuv OM NI EJ KLARAT STORYN SÅ BÖR NI EJ LÄSA DENNA TRÅD Låt mig förklara detta kort:; SPOLIER VARNING! Den mörke kommisarien ville utnyttja CJ till att göra saker, de ända sättet att få hem CJ var att ''tvinga'' Big ocg Rider att döda CJ´s mamma. Och Big väntade säkert på CJ men han kanske inte visste att han skulle komma så fort eller någonting. och någon måste ju visa kyrkogården, Sweet? nja, jag kan inte svara på om det var sweet som ville att han skulle stanna kvar och vakta husen antagligen. Så fråga Rockstar om varför. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Ja jag hålelr med om att tråden har spårat ur. *rapported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts