Jump to content

Big Smoke

Share

Recommended Posts

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

.varför samarbetar Ryder o Smoke med Ballarna då? har gjort Green Sabre-uppdraget men jag förstår inte riktigt sambandet mellan Ballarna, Ryder, Smoke, Tenpenny osv..

hmm.. hmm... Smoke mördar ens mor och Ryder fifflar med narkotikumaffärer.. hmm.. fattar ingenting...

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så jävla mycket.

Där sabbade ni idioter hela storyn för mig. Tack tack, och återigen TACK!

egget91 och guardian kan dra åt helvete. Tänk er för nästa gång.

Dra åt helvete? varför ska dem det?....om det nu e så att du läser när det står att man ej ska läsa om man ej klarat spelet kan du ju skylla dig själv, Skippa attityden och va arg på dig själv när dem andra ej gjort någe fel.

edit:såg några stav fel ^^

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FFS!! Det står ju i det första inlägget att man inte ska läsa i den här tråden om man inte har klarat spelet!!

Tack så jävla mycket.

Där sabbade ni idioter hela storyn för mig. Tack tack, och återigen TACK!

egget91 och guardian kan dra åt helvete. Tänk er för nästa gång.

SKYLL DIG SJÄLV!! (Och ni andra som fick spoilerdamp)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FFS!! Det står ju i det första inlägget att man inte ska läsa i den här tråden om man inte har klarat spelet!!

SKYLL DIG SJÄLV!! (Och ni andra som fick spoilerdamp)

I och för sig så editerade han dit att man inte skulle läsa tråden om man inte ville ha spoilers efter att alla gnällinlägg skrivits men dem borde ju ändå förstått att det var spoilers i tråden.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I och för sig så editerade han dit att man inte skulle läsa tråden om man inte ville ha spoilers efter att alla gnällinlägg skrivits men dem borde ju ändå förstått att det var spoilers i tråden.

Oj...såg det nu...sorry om jag blev sur..men ni får fortfarande skylla er själva att ni läste! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Rapporterad*

Jävla as som avslöjar allt utan att Spolier varna!

Asså du får skylla dig själv tycker jag. När man ska trycka på knappen så man kommer in på SA forumet, vad står det under den knappen tro??

Det står varning för Spoilers, du får väl ta risken.

.var inte så jävla kaxig för i helvete!

Hur tuff är du då?? Som säger åt andra att tänka lite och så. Så du är smartast och coolast på hela jävla forumet då eller??

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...