asshumla Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Sorry för dubbelpost men jag kan inte låtabli ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Sorry för dubbelpost men jag kan inte låtabli ! Tryck på ja nu vi väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Varför flög alla på Glockalnet plötsligt? Redigerad 28 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ungefär hälften av alla inlägg i denna tråd innehåller totalt onödiga kommentarer mot andra användare. Två st är redan varnade. Vill INTE ge ut fler varningar. Skärpning nu annars låser jag tråden och varnar fler användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skulle vara coolt om ni gjorde om militärerna till svenska också. Byta ut Rhino med Strv122 Ersätta Hydra med JAS-39 Gripen Lägga in AK5 istället för M4 Skinna om soldaterna med svensk uniform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skulle vara coolt om ni gjorde om militärerna till svenska också. Byta ut Rhino med Strv122 Ersätta Hydra med JAS-39 Gripen Lägga in AK5 istället för M4 Skinna om soldaterna med svensk uniform. Jo det skulle vara kul att de, synd att man inte kan göra 3d modeler än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jo det skulle vara kul att de, synd att man inte kan göra 3d modeler än Man kan göra 3d modeller men man kan inte xportera till SA dff, eftersom Sa dff filter inte släppts än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skulle vara coolt om ni gjorde om militärerna till svenska också. Byta ut Rhino med Strv122 Ersätta Hydra med JAS-39 Gripen Lägga in AK5 istället för M4 Skinna om soldaterna med svensk uniform. Vi ska få en AK-4 OM moden blir lite ber än bara texturmoddar! Vi ska försöka få tag på så många bilar det bara går. Sen undrar jag om nån skulle kunna hacka spelet och programmera om så att allt som har med pengar att göra multipliceras med 7,6 (en dollar är ju värd 7.6 kr). Sen ska vi försöka dra fram Nile City så att man kan ha det som radiokanal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Adda mig på msn så kan vi snacka. timadolfsson@hotmail.com (jag är intresserad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Adda mig på msn så kan vi snacka. timadolfsson@hotmail.com (jag är intresserad) Jag har redan addat dig, men du är aldrig online. För att komma i kontakt med mig måste du vara online EFTER kl 20:00, eftersom att jag själv e online då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vi ska få en AK-4 OM moden blir lite ber än bara texturmoddar! Vi ska försöka få tag på så många bilar det bara går. Sen undrar jag om nån skulle kunna hacka spelet och programmera om så att allt som har med pengar att göra multipliceras med 7,6 (en dollar är ju värd 7.6 kr). Sen ska vi försöka dra fram Nile City så att man kan ha det som radiokanal! Visa ak5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Visa ak5 Vad menar du med den meningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Eller ak4 kanshe det var... visa den iaf Redigerad 3 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Darkjak: Jag har skickat dig ett PM angående GTA:SA - Sweden för 2 dagar sen. Det kanska har blivit någet fel eller så har du bara inte kollat i din inbox. Hur som helst, ta dig en titt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts