Arman Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fanns ens GTA: Sweden till Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fanns ens GTA: Sweden till Vice City? Jag tror ja har ett minne att man kunde ladda ner en version me något men det var länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag tror ja har ett minne att man kunde ladda ner en version me något men det var länge sedan Ja men den var ju skitkass, detta kommer det nog inte bli något av för alla bra medlemmar har insett att det är förmycket noobs här eller blivit bannade :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Något GTA : Sweden SA Version blir det nog inte, men ja hoppas det blir något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tycker att det e onödigt att göra sånt här för det finns inte folk på sajten som kan tillräckligt mycket...för om man ska göra det på riktigt så det e värt ngt ska man ej byta ut några hus, men ha kvra sllt annat då tycker jag allt ska bytas ut som vissa gjorde vid skapandet av gta berlin.....där kände man inte igen sig alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tycker att det e onödigt att göra sånt här för det finns inte folk på sajten som kan tillräckligt mycket... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ja men den var ju skitkass, detta kommer det nog inte bli något av för alla bra medlemmar har insett att det är förmycket noobs här eller blivit bannade :'( Finns fortfarande många här som kan ganska mycket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Håller med till 100%! Tack för stödet ^^ annars för man bara massa skit när man säger ngt i detta forum. Men inte från ditt håll inte :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Finns fortfarande många här som kan ganska mycket dock. Nej jag vet max 3 typ du jag och sajko som kan endel... resten kan bara göra skins med skumma färger :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har moddat en hel det till cod, dvs Quake 3 motorn. Kanske borde lära mig gta:s också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Skins, texturer och hus/saker och om jag skriver att jag gör hus tror du att jag gör bara texturer till hus då eller? Ja du har ju inte visat något, du verkar snacka skit... skins texturer är fortfarande samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej jag vet max 3 typ du jag och sajko som kan endel... resten kan bara göra skins med skumma färger :S Är du typ cp? De här är alla jag kan: Kaboom, pinner, Urkas, Copstar, Sajko, OskarOfRya m.m. Och lägg märke till att jag inte skrev dig för att dom här bra moddarna tar iaf inte andras moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Menn var inte den här tråden till för att ta fram ny ledare och Auto-installer??? Den var iallafall inte till för att bråka om det ska bli nåt?? Om dom som vill göra Gta Sweden vill göra det så låt dom göra det Det är ju inte eran tid dom "slösar" bort Så nu har jag talat ut :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Är du typ cp? De här är alla jag kan: Kaboom, pinner, Urkas, Copstar, Sajko, OskarOfRya m.m. Och lägg märke till att jag inte skrev dig för att dom här bra moddarna tar iaf inte andras moddar. Jag har alldrig tagit någons modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har alldrig tagit någons modd Han är bara sur för att han inte hade rätt om UZI'n och det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Han är bara sur för att han inte hade rätt om UZI'n och det där Jo jag vet, han är nog lite avis på mina moddar bara, men jag klandrar honnom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej jag vet max 3 typ du jag och sajko som kan endel... resten kan bara göra skins med skumma färger :S Lägg till urkas så stämmer det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lägg till urkas så stämmer det där A glömde han, men om jag inte har fel har han ochså slutat här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Auto-install är enkelt fixat det finns en support-sida som heter download.com men det finns nog någon gratis där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Nej jag vet max 3 typ du jag och sajko som kan endel... resten kan bara göra skins med skumma färger :S Jag kan också endel ! -------------------- Glockalnet: ***noob ! /Väldigt onödigt påhopp. Varnad. / A.A Redigerad 28 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts