darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 I och med det minimala stöd jag fått, och min grova okunnighet gällandes modding ska jag lämna över ledarskapet av modden till någon annan. NÄR detta sker är inte klart, men jag behöver en ersättare. Detta sökes:LedareNågon som kan göra en autoinstallALLA är välkomna till att anmäla sig. Jag kommer dock även förtsättningsvis söka Volvobilar och andra redan färdiga moddar som kan passa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Någon som kan göra en autoinstall Käckt att leta efter folk som kan göra auto-installers när det inte finns en enda del av modden än. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Käckt att leta efter folk som kan göra auto-installers när det inte finns en enda del av modden än. Eller? Hördedu, Volvobilar och Saabbilar kommer alltid. Nu finns det faktiskt redan en del svenska kläder som folk gjort till SA. Det finns ju sedan länge planer på att texturera om öknen till fjäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hördedu, Volvobilar och Saabbilar kommer alltid. Nu finns det faktiskt redan en del svenska kläder som folk gjort till SA. Det finns ju sedan länge planer på att texturera om öknen till fjäll! Åh. Right on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Åh. Right on! Vaddå, e du intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vaddå, e du intresserad? Ja far till mamma om en vecka då kan ja börja med lite kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Kommer nog bli lika bra som det blev till vice city Edit:jag skämtade lite där Redigerad 27 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tvivlar på att detta kommer gå så mycket bättre än GTA 3/VC's Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är ingen sóm är intreserad längre mest smottingar som gär skins i paint man behöver ju hus osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är ingen sóm är intreserad längre mest smottingar som gär skins i paint man behöver ju hus osv... Säger en som inte kan stava till småttingar.. Det är klart det finns många intresserade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Säger en som inte kan stava till småttingar.. Det är klart det finns många intresserade... Vi snackar modding här inte stavning jag har inte sett en enda intreserad förutom folk som gör "skins" och non enstaka bil Redigerad 27 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vi snackar modding här inte stavning jag har inte sett en enda intreserad förutom folk som gör "skins" och non enstaka bil Joo.. Jag är faktiskt intresserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Joo.. Jag är faktiskt intresserad... Vad kan du göra då? skins eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Orka med alla omgjorda kläder osv , finns fan hur många som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Orka med alla omgjorda kläder osv , finns fan hur många som helst Jopp, kläder och skins mods flödar bara in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tycker inte Ebeeto ska säga för mycket för det ända han gör är kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad kan du göra då? skins eller? Nej... skins, texturer, lite hus/saker allså, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jopp, kläder och skins mods flödar bara in Men flickor...*ironi* man kan inte göra mer än skins än så länge... sorry för dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej... skins, texturer, lite hus/saker allså, Skins e texturer och skins är skins som du nyss sa att du inte gjorde :S dags o bestämma sej... vadå kan du göra kungahuset då eller? eller menar du att att du kan göra om skinnen på huset med elller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Skins e texturer och skins är skins som du nyss sa att du inte gjorde :S dags o bestämma sej... vadå kan du göra kungahuset då eller? eller menar du att att du kan göra om skinnen på huset med elller? Skins, texturer och hus/saker och om jag skriver att jag gör hus tror du att jag gör bara texturer till hus då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts