MiRRe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag hittade tråden i GTAforums men det finns igen karta där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag hittade tråden i GTAforums men det finns igen karta där Kan du länka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Javisst ska bara leta upp det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Så: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...0buildings&st=0 Här e den men jag hittade ingen karta om ni gör det så kan ni ju lägga upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Härligt Mariiiiie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 List of buildings that open up: Alla affärer (Mat och Ammu-Nation) Vagos Clan House Crack Den Meat Factory (Sindacco Abatoir) Planning Departement The Pleasure Dome Madd Dogg's Crib blir ditt (Tror man kan spara där också) General House Attrium The Sherman Dam Sex Shop Zero RC Shop Jeffersons motel Saker att göra: - Du kan köpa ALLA kläder från början - Bli fet i början - Gå till gymmet - Köpa vapen på Ammu-Nation - Modda dina bilar på Transfenders, Loco Low Co eller Wheel Arch Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fan va tråkigt, jag var inne på The Pleasure Dome men där var inget folk inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Härligt Mariiiiie. Hehe det e lugnt...Man e ju här för att hjälpa..och få hjälp så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts