Östis Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Inte alla HUS utan alla byggnader som man kan komma in i på endel uppdrag. T.ex Jizzis klubb och wheel arch angels och sånna saker Hmm, inte far man väl ti wheel arch angels på ett uppdrag? sorry om jag är petig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det är inte fake, är inne på "The pleasure domes" nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur vet man var alla dom sakerna eller ställena är om man inte kommer ihåg och så typ...Visas det på kartan eller är det nån vänlig själ som vill göra en karta som visar dom ställena som öppnas...Jag vet jag e lite trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Egget, kan du skicka länk till den "officiella" tråden från Gtaforums? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ja det skulle vara väldigt snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ska försöka hitta den Men det kommer kanske inte gå nå bra Men jag har inte tid nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vet nån annan om man kan hitta en karta där sakerna visas..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Står det att man har fuskat en gång eller står det 0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det står Cheats Activated*stavning Om det var det du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vad finns det för roliga ställen att gå in på...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Precis vad jag också undrar...!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Undrar jag med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad finns det för roliga ställen att gå in på...? i Los Santos kan man spela på hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Så alla affärer i LS är öppna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag kan inte hitta hitta tråden i forumet För att kunna söka måste man vara medlem, och det e jag Men jag kommer inte ihåg mit password Redigerad 27 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Precis NÄR ska man slå in fusket? I introfilmen när CJ åker i polisbilen med Tennpenny o Pulaski och blir utslängd ur bilen och blir tvungen at ta cykeln? Är det då? Om det inte är det, beskriv på ett bra sätt när, inte bara: "i den sekvensen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag kan inte hitta hitta tråden i forumet För att kunna söka måste man vara medlem, och det e jag Men jag kommer inte ihåg mit password Du kan ju skicka efter ditt lösenord till din mejladress där du loggar in ju.. Redigerad 27 juni, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Precis NÄR ska man slå in fusket? I introfilmen när CJ åker i polisbilen med Tennpenny o Pulaski och blir utslängd ur bilen och blir tvungen at ta cykeln? Är det då? Om det inte är det, beskriv på ett bra sätt när, inte bara: "i den sekvensen"... Om du slår in fusket ungefär där dom stannar för att ett tåg ska köra förbi så är det fixat Jag prova idag och det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det visade sig att det var namnet jag har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det visade sig att det var namnet jag har glömt Haha härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts