Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gör så här. 1.Starta ett nytt spel 2.Kolla på introt 3.Innan du blir utslängd ur bilen så ska du skriva in JETPACK FUSKET 4.Nu kommer du aldrig bli utslängd ur bilen och det kommer stå wasted 5.Nu kommer du till sjukhuset 6.Nu är alla afärer öppna,The pleasure dome (Jizzis Bar),och massa andra byggnader som du bara kan komma till när du gör uppdragen Ett annat exempel e huset där du räddar Denice Ha så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gör så här. 1.Starta ett nytt spel 2.Kolla på introt 3.Innan du blir utslängd ur bilen så ska du skriva in JETPACK FUSKET 4.Nu kommer du aldrig bli utslängd ur bilen och det kommer stå wasted 5.Nu kommer du till sjukhuset 6.Nu är alla afärer öppna,The pleasure dome (Jizzis Bar),och massa andra byggnader som du bara kan komma till när du gör uppdragen Ett annat exempel e huset där du räddar Denice Ha så kul Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Och det ska funka på PS2 också!? Källa!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det funkar på PS2, och jag hittade det på GTAforums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Coolt! Tack så mycket för tippset! Absolut värt att prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Slipper man in på Area 69 om man använder den metoden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Slipper man in på Area 69 om man använder den metoden?? Vet inte Testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alltså menar du när Pulaski och Tennpenny och den tredje snuten kastar ut än ur taxin på introt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Det har hänt en konstig grej nu när jag har låst upp allt JAG KAN TRÄNA HUR MYCKET JAG VILL PÅ GYMMET Edit: Nu kan jag inte träna nå mer Men jag hann få fullt i muscles och hälften i stamina Redigerad 26 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alltså menar du när Pulaski och Tennpenny och den tredje snuten kastar ut än ur taxin på introt? Nej, jag menar i slutet när du blir lämnad i ballas område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Nej, jag menar i slutet när du blir lämnad i ballas område Jaha ja Tack! EDIT: Man kan ju ändå inte komma till Jizzys Bar och sånna ställen med tanke på att man inte kan lämna Los Santos Redigerad 26 juni, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du kan komma ur los santos om du skriver in ALDRIG EFTERLYST FUSKET och sen spawnar fram ett plan eller nått och flyger till en annan ö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Funkar det bra? Jag vill inte bli kallad lögnare eller nått Redigerad 26 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Funkar det bra? Jag vill inte bli kallad lögnare eller nått Orkar inte testa nu... kanske imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kan vara kul med bevis innan man skriver så slipper man bli kallad lögnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det funkar för mig varge gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det funkar för mig varge gång Vad bra. Asså kan man verkligen gå in i alla hus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Inte alla HUS utan alla byggnader som man kan komma in i på endel uppdrag. T.ex Jizzis klubb och wheel arch angels och sånna saker Edit: Jag är påväg mot Jizzis klubb nu Edit: Jag är inne på Jizzis klubb Redigerad 26 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ska pröva nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ska pröva om en stund eller imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts