AE_Dave Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Jag har arbetat nu ett par dagar med en bana (Total arbetstid än så länge på den är nog omkring 2 dagar kanske... alltså 48 timmar.) som heter Buckler. (Observera att "Buckler" bara är namnet på den nu när jag arbetar med den har inte kommit på något bättre än hehe.:"> ) I vilket fall som så, jag har gjort klar en tidig testversion (Inte färdig dock, stora delar av banan saknas.) och jag skulle behöva hjläp med att hitta bugs och liknande på den eftersom jag är så upptagen med annat under dagarna + mappingen förstås. Nedan är link till testversion av banan och en bild. download (Banan är till singleplayer och ska alltså in i steam/steamapps/username/Half-Life2/hl2/maps) *EDIT* Btw, ni får gärna säga vad ni tycker om den och säga om ni tycker vad som kan vara coolts och lägga till på de områden som är med på testbanan. Redigerad 26 juni, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag har arbetat nu ett par dagar med en bana (Total arbetstid än så länge på den är nog omkring 2 dagar kanske... alltså 48 timmar.) som heter Buckler. (Observera att "Buckler" bara är namnet på den nu när jag arbetar med den har inte kommit på något bättre än hehe.:"> ) I vilket fall som så, jag har gjort klar en tidig testversion (Inte färdig dock, stora delar av banan saknas.) och jag skulle behöva hjläp med att hitta bugs och liknande på den eftersom jag är så upptagen med annat under dagarna + mappingen förstås. Nedan är link till testversion av banan och en bild. download (Banan är till singleplayer och ska alltså in i steam/steamapps/username/Half-Life2/hl2/maps) *EDIT* Btw, ni får gärna säga vad ni tycker om den och säga om ni tycker vad som kan vara coolts och lägga till på de områden som är med på testbanan. Snygg... Fast jag har inte HL2, så jag bryr mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har laddat hem den nu. Ska testa snart. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vad ska man öppna den i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vad ska man öppna den i? Half-Life 2 vore ju ett bra förslag! Testa att skriva "map <mapname>" i consolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Är den gjord i Hammer eller? (Om det nu finns nåt annat, jag vet inte.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Förvånings värt bra om jag får säga det själv PowerMan @ Jo, det är nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ha ha, jo den är gjord i Hammer-- tror inte det finns några andra mappingverktyg för HL2... än i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts