Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Kommunisten heter ju kommunisten, det som jag skulle hetta nazisten. båda är sjuka idiolger som kostat FÖR många livet! jag lär få mycket dålig kritik för detta topic och bli kallad nazist/rasist.. Men jag säger vad jag tycker... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 tycker du ska hålla käft och hålla dig till annat än att tycka skit om andras nick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag håller med om att hans nick kan verka stötande men vad man skriver är ju ändå viktigare än vad man kallar sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Håller med till 100%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Håller med till 100%! Gå och lägg dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Råttan, har du inte läst boken du fick i födelsedagspresent av mig? Kloak råttans paket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 lästa halva idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Och jag säger vad jag tycker, Kommunist nazist samma JÄVLA SKIT! men endå är det ok att vara kommunist och inte nazist! Era små idioter, är inte det samma sak, DELS, så har kommunismen skördat mer människo offer en nazismen och kommunismen finns fortfarande kvar tillskillnad från nazismen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 WTF Vad fan kommer du här och snackar skit för Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 WTF Vad fan kommer du här och snackar skit för bra vad har du och säga då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Äh, men skit samma, jag gillar inte att ha onödiga diskussioner med små ungjä*lar som inte vet bättre..... Så jag bryr mig inte vad fan ungen tycker om mitt nick Du får tycka vad du vill.... Ps. Jag stödjer inte kommunismens tankar helt och hållet, jag e typ 50 % Socialdemokrat och 50% Vänsterpartist heheh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Äh, men skit samma, jag gillar inte att ha onödiga diskussioner med små ungjä*lar som inte vet bättre..... Så jag bryr mig inte vad fan ungen tycker om mitt nick Du får tycka vad du vill.... Ps. Jag stödjer inte kommunismens tankar helt och hållet, jag e typ 50 % Socialdemokrat och 50% Vänsterpartist heheh lol du e man väll kommunist ! snorunge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Du kan väl berätta för alla härinne hur gammal du e..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Och jag säger vad jag tycker, Kommunist nazist samma JÄVLA SKIT! men endå är det ok att vara kommunist och inte nazist! Era små idioter, är inte det samma sak, DELS, så har kommunismen skördat mer människo offer en nazismen och kommunismen finns fortfarande kvar tillskillnad från nazismen! Skulle vilja att du utvecklar det där med "skördat fler" och "finns inte kvar" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ungen startade bara en onödig topic, han vet inte vad han snackar om.... Jag ska be Hultenius att låsa topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ungen startade bara en onödig topic, han vet inte vad han snackar om.... Jag ska be Hultenius att låsa topicen jo visst jag startade ett seriöst topic som urartade tack vare att du skriver flera onödiga inlägg! jag håller mig till min åsikt och det är faktiskt samma sak som om jag heter nazisten sen efter detta topic när jag blivit utslängd så ska jag hetta nazisten! du klagar alla men om heter kommunisten så är det normalt! fyfan alltså! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Väldigt "SERIÖST" säger jag, och förmodligen några andra på detta forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag tycker att carolus inte ska komma hit och snacka skit om en annans namn bara för att hans nick är kommunisten så är han inte rassist för det fatta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag skickade ett PM till Hultenius om att han skulle låsa tråden, för den leder ingenvart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts