marre_rocky Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Finns det några det enda jag vet var den fabriken i san fierro den framför det garaget eller showroom tror jag det hette men som frågan lyde finns det några fabriker som man kan köpa förutom alla hus eller hotel asså något där man kan göra uppdrag som i vice city? och en sak till medans jag endåså skriver vad finns den sport motorcykeln? tack i förväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Finns det några det enda jag vet var den fabriken i san fierro den framför det garaget eller showroom tror jag det hette men som frågan lyde finns det några fabriker som man kan köpa förutom alla hus eller hotel asså något där man kan göra uppdrag som i vice city? och en sak till medans jag endåså skriver vad finns den sport motorcykeln? tack i förväg Nej men du får asset hos vissa snubbar när du är klar med alla upprgad te.x hos Zero. Sporthojjen finns mellan två hangarer i Sanfierros flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kan du peka ut det på en bild i stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Åh till hamnen i Dotithi(Felstavning) där du exporterar bilar. Där finns en sporthoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wennberg Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gold på mcskolan, så får du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 En fårga till kan man köpa den film platsen som finns i los santos som man kunde i vice city?(har klarat hela soryn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts