Patrik Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har ni filen svnet.exe i C:\Windows\system32? Jag undrar ifall det är okej att radera den, efter att mitt virusprogram sagt att det är virus. Men jag vill inte ta bort nån viktig fil, så därför undrar jag om nån annan ens har filen.. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .jag har den inte.. så du kan nog ta bort den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Inte ja heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .har den inte heller... skulle man råka ta bort nån viktig fil så finns det alltid folk på DC som share'ar hela sitt windows.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Okej, tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts