The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vissa bookmarks i min toolbar har anonyma ikoner, kan man fixa dom själv? Se dump: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du kan inte öppna några egenskaper för ikonera då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Mjo men inget som har med grafik att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alla mina har sånna vita ikoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alla mina har sånna vita ikoner .beror på vad man har för bookmarks.. vissa sidor har en sådan ikon.. vill oxå veta hur man gör förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Min Gmail ser inte ut så iaf :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men ussh du har nog mac dator BLÄÄ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men ussh du har nog mac dator BLÄÄ Vad är det för fel på mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vad är det för fel på mac? Precis, det är absolut inget usch med en Mac. Dom är jävligt snygga och smart byggda. Jag ogillar Mac tack vara ickekompatibiliteten med spel och amatörprogram och dylikt. Hur kul är det att komma till ett lan med en Mac då man bara kan lira redan installerade spel eftersom allt som sharas är endast pc-kompatibla. Men det är fortfarande min fråga jag vill ha svar på i denna tråd. Men det är iofs bra att den bumpas med lite offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sidor som innehåller en sk. favicon, dvs. en "logga" till sidan eller liknande, laddas när man i Firefox öppnar sidan, och sparas tillsammans med bookmarksen (i samma fil, öppna bookmarks.html i din profilmapp så får du se). Internet Explorer stödjer favicons, men endast om man har sidan i favoriter. Ang. om du kan fixa det själv; Vad jag vet går det inte direkt i FF utan något extension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sidor som innehåller en sk. favicon, dvs. en "logga" till sidan eller liknande, laddas när man i Firefox öppnar sidan, och sparas tillsammans med bookmarksen (i samma fil, öppna bookmarks.html i din profilmapp så får du se). Internet Explorer stödjer favicons, men endast om man har sidan i favoriter. Ang. om du kan fixa det själv; Vad jag vet går det inte direkt i FF utan något extension. Men du som är FireFox über-elite, kan du hitta det? Inte så jätteviktigt men jag vill ha det fulländat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad är det för fel på mac? Vi hade Mac datorer i skolan och den sjuka med dom var att vi hade inte högerklick med musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vi hade Mac datorer i skolan och den sjuka med dom var att vi hade inte högerklick med musen Det suger att de medföljande mössen bara har en knapp. Om man är smart köper man givetvis en flerknappad mus. Det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Pröva denna extension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Pröva denna extension. Abo, den ville inte installera, kul att add-on:et ändå finns, älskar FF. Jag kör FireFox 1.0.4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 0.2.6 verkade vara inkompatibel med Firefox 1.04, pröva denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Wej funkade för mig... tack vigge gå in på http://www.extensionsmirror.nl/extfirefox/UMO och tryck på extensionen där så funkar det, ni kanske måste tillåta webblatsen också Redigerad 28 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Yeah, älskar FireFox. Nu funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Precis, det är absolut inget usch med en Mac. Dom är jävligt snygga och smart byggda. Jag ogillar Mac tack vara ickekompatibiliteten med spel och amatörprogram och dylikt. Hur kul är det att komma till ett lan med en Mac då man bara kan lira redan installerade spel eftersom allt som sharas är endast pc-kompatibla. Men det är fortfarande min fråga jag vill ha svar på i denna tråd. Men det är iofs bra att den bumpas med lite offtopic. Tack så mycket! så jobbigt när alla är imot mac . fattar inte varför PC fortfarande kör med 90 talsgeneration. allså att som fortfarande har så stora hårddiskar. det va ju ändå flera år sedan mac gick över till dom små och smidiga datorerna. som jag skrev i CS topicen så finns det nu virtuell PC så allt som man kan instalera på en PC kan man instalera på en mac (om man har aktiverat virtuell PC). sen om man köper en mus med höger och vänster klick så har man en komplett PC i mac:en! sorry för offtopic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lite synd bara att man inte kan tillägna bookmarks-mappar ikoner =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts