_otto_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det står error disc och blir svart på tv så jag får stänga av ps2 och sätta på det igen. och i bland så hänger det sig bara och låter jätte konstigt. :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det står error disc och blir svart på tv så jag får stänga av ps2 och sätta på det igen. och i bland så hänger det sig bara och låter jätte konstigt. :'( :'( :'( Många sånna här problem, tips är att dammsuga PS2:an eller kolla efter repor på skivan. Kanske tvätta linsen om det är allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 TACK!!! så du menar att man ska plocka isär ps2 och damsuga den inuti?? Hur mycket kostar en laser rengörare om det inte funkar? Och nej det är inga repor på den, bara små men det kan väll inte göra nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 TACK!!! så du menar att man ska plocka isär ps2 och damsuga den inuti?? Hur mycket kostar en laser rengörare om det inte funkar? Och nej det är inga repor på den, bara små men det kan väll inte göra nåt? Nej dammsug bara utanpå. Du kan använda Tops. Nej tror inte det. Ska du tvätta lasern måste du öppna den. Men måste vara försiktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tack för dom bra svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tips om du inte är bra på sånt med att öppna så ska du skicka iväg det till en firma som kan sånt Mitt Ps2 vart oxå sådär konstigt skickade iväg det nånstans och efter funkade bättre en nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Många sånna här problem, tips är att dammsuga PS2:an eller kolla efter repor på skivan. Kanske tvätta linsen om det är allvarligt. Det funkade inte att damsuga ps2 så jag undrar om det är skivans fel?? ska man då skicka in den så dom får slipa den då?? hur mycket kostar det då och var kan man göra det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts