PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Undrar om det är någon som vet vart man kan få tag på det gamla klassiska Hopkins FBI från 1998. Man spelar Hopkins, en kille vid FBI och man ska lösa olika brott i staden. Kom ett demo med "Komputer för Alla" 1998. Nu undrar jag om man kan få tag på hela spelet nånstans. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Åh, grymt det är!! Har dock endast spelat demot...sjukt grym inledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Åh, grymt det är!! Har dock endast spelat demot...sjukt grym inledning. Ahh, du har också spelat det. ärligt talat trodde jag att jag var den enda här. Ja, bankrånet är "härligt" Myspysig grafik också. Men får väl fortsätta söka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den mördade tjejen är bäst i demot. Det borde väl gå att få tag i det som med alla andra spel. På ett sätt som alla vet men ingen talar öppet om om du förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den mördade tjejen är bäst i demot. Det borde väl gå att få tag i det som med alla andra spel. På ett sätt som alla vet men ingen talar öppet om om du förstår vad jag menar. Jo, jo.. Men har inte hittat något än förutom.. Juste ja, inget snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 ARGHH! Är desperat, om jag inte hittar en LAGLIG nerladdning får jag köpa det på Ebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts