NonajmE Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nu har jag klarat uppdraget på den där båten där man ska rädda några. The da nang thang tror jag det heter. Men efter jag gjore det, så åkte jag tillbaka å sprade som jag brukar göra efter att ha klarat ett uppdrag. Men nu får jag inga fler uppdrag förutom dom hos Zero, men dom orkar jag inte göra och det ska man ju inte behöva heller. Vad kan jag ha missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har du klarat Toreno's Last Flight, om du har gjort det så kommer nån ringa och du kommer få köra sista uppdraget i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NonajmE Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har du klarat Toreno's Last Flight, om du har gjort det så kommer nån ringa och du kommer få köra sista uppdraget i SF. Tror inte jag har klarat det. Vad gör man i det uppdraget? Vart får man uppdraget? Måste man göra Truck-missions? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tror inte jag har klarat det. Vad gör man i det uppdraget? Vart får man uppdraget? Måste man göra Truck-missions? Man ska försöka döda Mike Toreno i en helikpter. Man måste inte göra Trucking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NonajmE Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Man ska försöka döda Mike Toreno i en helikpter. Man måste inte göra Trucking. Vart får man det uppdraget? Jag har ingenstans att åka å göra uppdrag. Måste man göra uppdraget när Ceasar(heter han så?) ringer och säger att man ska stoppa några som är på väg bort med pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Man ska försöka döda Mike Toreno i en helikpter. Man måste inte göra Trucking. Inte dödar man väl Mike Toreno? *SPOILER* Man gör ju uppdrag med honom efter The Last Flight.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Inte dödar man väl Mike Toreno? *SPOILER* Man gör ju uppdrag med honom efter The Last Flight.? Observera försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Observera försöka. Vart tar han vägen då? *SPOILER* Man skjuter ju ner helikoptern i uppdraget..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Alldrig fattat det där med att man gör uppdrag för toreno senare, han dör ju i helikoptern står det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts