maxmackan Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hej! Nu så råkade jag nyss ta bort mitt sparade spel på San andreas och är asförbannad! Nu undrar jag om någon vänlig själ som är lika långt som jag var. jag Hade klarat av lowriderracet och inbrottet hos den gamla gubben och var på nivåerna med när man skulle åka motorcykel och skjuta nån annan kille på motorcyckel (som hette frank ellr nåt) och när man skulle sno vapen från armen. Om någon är så långt eller lite kortare så SNÄLLA ldda upp det! Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Hej! Nu så råkade jag nyss ta bort mitt sparade spel på San andreas och är asförbannad! Nu undrar jag om någon vänlig själ som är lika långt som jag var. jag Hade klarat av lowriderracet och inbrottet hos den gamla gubben och var på nivåerna med när man skulle åka motorcykel och skjuta nån annan kille på motorcyckel (som hette frank ellr nåt) och när man skulle sno vapen från armen. Om någon är så långt eller lite kortare så SNÄLLA ldda upp det! Tack på förhand!! Jag kan klara allt åt dig om du kan klara guld på burn and lap på mitt spar. Annars kan du fortsätta på mitt spar fast jag är lite längre än var du ville vara. EDIT: Det är ett uppdrag i bilskolanGTASAsf1.b Redigerad 26 juni, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men Herre Gud rent ut sagt. Inte för att skryta men jag körde om San Andreas på min PS2'a idag och kom till de uppdragen efter låt oss säga 10 minuter. Så det är väl bara att offra 10 minuter. Så farligt är det inte. men, men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag orkar inte köra om alla j*vla uppdrag.. Det är så jobbigt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) .blev oxå tvungen att börja om från början... som sagt, tar ju bara typ 10 minuter att ta sig till dom uppdragen.. det är ju precis i början.. Redigerad 26 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag orkar inte köra om alla j*vla uppdrag.. Det är så jobbigt ! Jobbigt? Aja, ^MeTaNoLiC^ fattar iallafall galoppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Snälla, ge era trådar namn som gör att man förstår vad dom handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag kan klara allt åt dig om du kan klara guld på burn and lap på mitt spar. Burn and lap e fan den svåraste på bil skolan :/ mitt rekord e 98% :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Topictiteln var skitdålig! Tänk på det till nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts