Jump to content

Råkade radera sparfilen, söker ny sparfil

Recommended Posts

Hej!

Nu så råkade jag nyss ta bort mitt sparade spel på San andreas och är asförbannad! Nu undrar jag om någon vänlig själ som är lika långt som jag var. jag Hade klarat av lowriderracet och inbrottet hos den gamla gubben och var på nivåerna med när man skulle åka motorcykel och skjuta nån annan kille på motorcyckel (som hette frank ellr nåt) och när man skulle sno vapen från armen. Om någon är så långt eller lite kortare så SNÄLLA ldda upp det!

Tack på förhand!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Nu så råkade jag nyss ta bort mitt sparade spel på San andreas och är asförbannad! Nu undrar jag om någon vänlig själ som är lika långt som jag var. jag Hade klarat av lowriderracet och inbrottet hos den gamla gubben och var på nivåerna med när man skulle åka motorcykel och skjuta nån annan kille på motorcyckel (som hette frank ellr nåt) och när man skulle sno vapen från armen. Om någon är så långt eller lite kortare så SNÄLLA ldda upp det!

Tack på förhand!!

Jag kan klara allt åt dig om du kan klara guld på burn and lap på mitt spar.

Annars kan du fortsätta på mitt spar fast jag är lite längre än var du ville vara.

EDIT: Det är ett uppdrag i bilskolan

GTASAsf1.b

Redigerad av Mad-Wille
Länk till kommentar
Dela på andra sidor