Mr Mister Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Erkänn att K-chat är den sämsta radiokanalen i gta:s historia. Jag som trodde att den hederlige gamle Lazlow skulle komma tillbaka. Amy på K-chat är en fjompig (men sexig) fjortis som inte är ett dugg rolig. Direkt när jag slår på V-rock och hör Lazlow prata med någon börjar jag le. Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Nja inte till fullo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 1. K-chat 2. VRCP (eller vad den heter) 3. V-rock 4. Flash 5. Wawe 6. Wildstyle 7. Emotion 8. Spanska grejen. Har glömt en eller två, jag vet. Men inget knäcker fan Chatterbox. Hederliga gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) 8. Spanska grejen. Hur fan kan du dissa Pepe's Espantoso?? Inget går upp mot lite Latin-Musik!! Sitter faktiskt och lyssnar på det nu...Nåja, Smaken är som baken... Redigerad 4 januari, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 latio americana i all ära. Men... jag vill fatta vad radiomannen säger :-) Alla andra är så roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag läser spanska, så jag förstår. Como te llamas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 inte för att jag lyssnar så mycke på radion men: gta vc, Vrock gta 3, double cliff eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Jag läser spanska, så jag förstår. Como te llamas? Me llamo kristoffer tengo trece anos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 7 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Me llamo kristoffer tengo trece anos Vale. Estudias espanol, no? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 jag håller med om att Kchat suger.... "Hi, I am Amy Schackenhauser, and my next guest is am man on a mission.....bla bla bla bla" man ungefär såhär - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts