mryazz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 När jag har spelat i ca: 30minuter med spelet så försvinner ljudet kan bara höra radion i bilen:S någon mer som lider av det att ljuder försvinner eller någon som har fixat det att inte ljudet svinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sök lite, det är en bugg i spelet. finns en lösning som fungerar för vissa. använd sökfunktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Händer för mig med men när man loadar så blir det bra igen... vadå "sök lite"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Händer för mig med men när man loadar så blir det bra igen... vadå "sök lite"??? SÖÖÖÖK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Det ser ut som att du har råkat ut för den fruktade LJUDBUGGEN!!! Redigerad 26 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mryazz Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) OoO, ljudbuggen, men kan någon fixa buggen då? Redigerad 26 juni, 2005 av mryazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts