Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ni kan inte säga så om ni sett ETT program... Testa se några program till av det, så blir det en Jävligt bra serie.. Har nog sett första säsongen och lite till. Inte så värst bra, växte inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ni kan inte säga så om ni sett ETT program... Testa se några program till av det, så blir det en Jävligt bra serie.. Har sett flera avsnitt och den blir bara sämre och sämre.. Det kanske är okej för typ 10åringar men defenetivt inget för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har sett flera avsnitt och den blir bara sämre och sämre.. Det kanske är okej för typ 10åringar men defenetivt inget för mig.. 10-åringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 10-åringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 10-åringar... Du vet, människor som levt i 10 år. Ne men, han menade säkert bara småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha, Jävla skit serie Nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 "Lex Luthor" kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Historien om Supermans uppväxt. Inget jag följer. Karaktärerna känns trista och enformiga för det mesta. Borde ha förstått det på grund av "Clark Kent". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Chloe för hon är så jekla s03t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts