Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Själv så ÄLSKAR jag Smallville.... Min favorit är nog Clark eller Lex (Notera att jag inte tog med alla.. endast dom jag tycker var "kändast") EDIT: Smallville är som Stålpojken... (Alltså Stålmannen fast tonåring) Redigerad 26 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Smallville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Smallville? Smallville är som Stålpojken... (Alltså Stålmannen fast tonåring) Det går på TV3(Alla dagar utom lördag...) och ZTV(lördag bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har inte Viasat parabol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har inte Viasat parabol. Synd... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vet inte vad det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ingen av dom. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har väl sett typ nåt avsnitt, men inget man följer. Aja, votade på Lana för hon är rätt het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Clark Kent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Smallville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Smallville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Tom välling. Vote: Lex Luthor Redigerad 26 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 WTF is Smallville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Faktiskt förvånar det mig att så många in vet vad Smallville är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 WTF is Smallville? Historien om Supermans uppväxt. Inget jag följer. Karaktärerna känns trista och enformiga för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Usch.. en RIKTIGT dålig serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Usch.. en RIKTIGT dålig serie Ett hårt ORd på de. uschlig serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ni kan inte säga så om ni sett ETT program... Testa se några program till av det, så blir det en Jävligt bra serie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Usch.. en RIKTIGT dålig serie W0rd!!! VOTE:null vote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ni kan inte säga så om ni sett ETT program... Testa se några program till av det, så blir det en Jävligt bra serie.. Sett typ 4. Riktig skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts