Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Okej tack. Vilken lyssnar du på? Förresten, varför kommer det typ opera musik lite då och då? EDIT: DEN VA FETT MYCKET SKÖNARE!! Är den uppe dygnet runt? Vilken stad? Det är Sthlms polis det med, dock vet jag inte exat vart i Sthlm! Jo jag lyssnar på den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Kvinna blir jagad av yxman nu. På vilken? Fan nu är surre tyst Men får ha uppe flera samtidigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 På vilken? Fan nu är surre tyst Men får ha uppe flera samtidigt då Var på surre typ precis innan du fick länken av halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Var på surre typ precis innan du fick länken av halo Så du lyssnar också på surre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Så du lyssnar också på surre? Jepp. Fick länken av halo jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Btw, Hörde ni fyllot på mcdonalds! mkt fylla haha just i detta nu alltså när jag skriver var det någon som var helt nerkräkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Btw, Hörde ni fyllot på mcdonalds! mkt fylla haha just i detta nu alltså när jag skriver var det någon som var helt nerkräkt Haha, ja hörde också det Sen var det några kaxiga ungdomar påväg till någon fest? EDIT: haha, "några stökiga ungdomar i skarpnäck, skulle ni kunna åka dit och visa upp lite muskler?" Redigerad 9 juli, 2005 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Haha, ja hörde också det Sen var det några kaxiga ungdomar påväg till någon fest? Haha ja, nu ska dem till tunnelbanan och visa lite "muskel" sa han ^^,! Plus att det var typ inbrott på Grönan, hörde jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Haha ja, nu ska dem till tunnelbanan och visa lite "muskel" sa han ^^,! Plus att det var typ inbrott på Grönan, hörde jag rätt? Japp, men inget larm hadde gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Äntligen händer det nått, de e typ skottlosning vid "Infra City" och slagsmål i en taxi i Älvsjö... Nån som hört nått mer om larmet vid tunnelbane station vårberg? hoppas dom klarade sig iaf Redigerad 9 juli, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Äntligen händer det nått, de e typ skottlosning vid "Infra City" och slagsmål i en taxi i Älvsjö... Nån som hört nått mer om larmet vid tunnelbane station vårberg? hoppas dom klarade sig iaf Nej det enda jag hörde om tunnelbana var att någon poli skulle åka dit och visa "muskel", Fight i taxi haha vart var det någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nej det enda jag hörde om tunnelbana var att någon poli skulle åka dit och visa "muskel", Fight i taxi haha vart var det någonstans? Läs igen... Står ju "I Älvsjö" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Läs igen... Står ju "I Älvsjö" Jo såg det nu, orka bry sig m det när det händer värre saker än så.. En volvo 850 har varit inne på OK Q8 och snattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jo såg det nu, orka bry sig m det när det händer värre saker än så.. En volvo 850 har varit inne på OK Q8 och snattat Mm reagerade oxå för att bilen hadde varit inne o snattat och inte föraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Första gångerna jag lyssnade var det ju mycket "roligare" saker. jag kommer ihåg att det var en som spreng med ett skerp å jagade folk på söder, bil inbrott m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 E de bara för mig de inte funkar? testat o öppna me måde quicktime, wmp o real... tänker inte fixa winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 E de bara för mig de inte funkar? testat o öppna me måde quicktime, wmp o real... tänker inte fixa winamp Knasigt för mig funkar det utmärkt? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Knasigt för mig funkar det utmärkt? (:!!! Hmm ok.. ska testa nu.. funkade ju tidigare EDIT: nu funkar de Redigerad 9 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Någon som lyssnar nu? Är det någon annan som har problem med stockholm på polisradio.se? Men kör surre nu .. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Någon som lyssnar nu? Är det någon annan som har problem med stockholm på polisradio.se? Men kör surre nu .. Har aldrig provat Polisradio.se men ska göra det lite senare och se om jag har problem jag med hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts