Jump to content

Polisradio

Gäst
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 87
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm jag fattar inte, nån som förstår och kan förklara vad killen(?) menar?

Kille, ja.

Dom säger på radion: Misstänkt ungdom kör trimmad moppe på (nån väg) efter att ha gjort inbrott på ICA.

Du säger till dig själv: Jamen det gjorde jag när jag var liten, att dom inte kommer på nå nytt nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jo jag hörde det jag med lite senare, dem pratade så snabbt i början haha :P!

Men detta ska bli spännande och se hurndet löser sig! Finskt namn hade hon iallafall!

Haha :P

Just nu sitter hon inne på golvet i huset? :P

Och det var väl bara en bil på fallet eller skickade hon ut en andra? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :P

Just nu sitter hon inne på golvet i huset? :P

Och det var väl bara en bil på fallet eller skickade hon ut en andra? :rolleyes:

En polisbil tror jag det var plus en ambulans som kom från ett annat håll,

men jag fattar inte vad hon ska ner på golvet och göra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns en gång för länge sen då jag och en kompis lyssna med hans radio. Fick in någon snut som skulle till stationen och han snacka med en annan om det mesta som hänt sen sa han: " jag är på väg in, sätt på kaffe da"

Redigerad av JMC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns en gång för länge sen då jag och en kompis lyssna med hans radio. Fick in någon snut som skulle till stationen och han snacka med en annan om det mesta som hänt sen sa han: " jag är på väg in, sätt på kaffe da"

Haha det är så kul när dem snackar internt :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte med polisradio och göra då men.

Edit: Felstavning, ska skriva om.

Internerna kom med gymsakerna, slog sönder datorerna och sånt, tvingade in dom i konferancerummet. I rummet fanns en liten gång, som vakterna använder för att ta ut gisslan. Sedan när dom tagit ut alla, fick dom som ville storma in med västar som vägde 20kg, och batonger. Och dom fick slå hur mycket dom ville. Internerna hade inget som skyddade, bara tröjor och byxor... Julia, Johannas kompis brorsa blev tagen som gisslan. Han jobbade där, så han fick komma in med västen och slå. :ermm:

post-22-1120746702_thumb.jpg

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte med polisradio och göra då men.

Edit: Felstavning, ska skriva om.

Internerna kom med gymsakerna, slog sönder datorerna och sånt, tvingade in dom i konferancerummet. I rummet fanns en liten gång, som vakterna använder för att ta ut gisslan. Sedan när dom tagit ut alla, fick dom som ville storma in med västar som vägde 20kg, och batonger. Och dom fick slå hur mycket dom ville. Internerna hade inget som skyddade, bara tröjor och byxor... Julia, Johannas kompis brorsa blev tagen som gisslan. Han jobbade där, så han fick komma in med västen och slå. :o

Jag fattar inte poängen :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor