Ceone Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Haha en med ryskutseende sprang runt i trädgårdar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Så kan KalleR sitta å prata med sig själv. - Ack, Ack.. så gjore jag när jag var liten, exakt på samma ställe. Dessa ungdomar, kommer aldrig på nått nytt. Hmm jag fattar inte, nån som förstår och kan förklara vad killen(?) menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Funkar inte har det aldrig gjort f nar jag ju lite extra problem med datorn längtar till 8 mars/2006 då kanske jag har/har råd med en egen bra dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hmm jag fattar inte, nån som förstår och kan förklara vad killen(?) menar? Kille, ja. Dom säger på radion: Misstänkt ungdom kör trimmad moppe på (nån väg) efter att ha gjort inbrott på ICA. Du säger till dig själv: Jamen det gjorde jag när jag var liten, att dom inte kommer på nå nytt nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Varför är malmös station borta nu!? jag satt och lyssnade för ett par dagar sedan! Vet nån vad man kan söka på!? Har försökt hitta men det verkar inte få nån träff!? http://www.polisradio.net/lyssnalive.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nu snackar dom om att en turk (inget illa menat) har smitit rån en bensinstation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hur ofta säger dom något? Och ibland hörs det ju skit otydligt med massa brus i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Varför är malmös station borta nu!? jag satt och lyssnade för ett par dagar sedan! Vet nån vad man kan söka på!? Har försökt hitta men det verkar inte få nån träff!? http://www.polisradio.net/lyssnalive.htm Läst nyheterna på sidan! Redigerad 7 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Läst nyheterna på sidan! Yepp, så går det när man är slarvig och inte kollar! Tänkte inte på att de kanske la info där! Tack så mycket KalleR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Svensk polisradio suger ju , där rapporterar dom bara om gamla gubbar som ramlat i trappan. Jag lyssnar alltid på polisradio från USA där är det "lite" mer action kan jag lova . Vart kan man lyssna på USA:s polisradio?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lyssnar på stockholm nu och det händer ju nästan ingenting :'( Dom bara säger "183 kom" lite då och då. Vill också ha USAs polisradio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lyssnar på stockholm nu och det händer ju nästan ingenting :'( Dom bara säger "183 kom" lite då och då. Vill också ha USAs polisradio Lyssnar också sthlm, "Flicka, nej kvinna på 82 år, bråk inom familjen och nu står en med kniv" Scarry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Lyssnar också sthlm, "Flicka, nej kvinna på 82 år, bråk inom familjen och nu står en med kniv" Scarry Hon var väl född 82? Dom berättade precis lite fakta om henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hon var väl född 82? Dom berättade precis lite fakta om henne Haha jo jag hörde det jag med lite senare, dem pratade så snabbt i början haha ! Men detta ska bli spännande och se hurndet löser sig! Finskt namn hade hon iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha jo jag hörde det jag med lite senare, dem pratade så snabbt i början haha ! Men detta ska bli spännande och se hurndet löser sig! Finskt namn hade hon iallafall! Haha Just nu sitter hon inne på golvet i huset? Och det var väl bara en bil på fallet eller skickade hon ut en andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha Just nu sitter hon inne på golvet i huset? Och det var väl bara en bil på fallet eller skickade hon ut en andra? En polisbil tror jag det var plus en ambulans som kom från ett annat håll, men jag fattar inte vad hon ska ner på golvet och göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Minns en gång för länge sen då jag och en kompis lyssna med hans radio. Fick in någon snut som skulle till stationen och han snacka med en annan om det mesta som hänt sen sa han: " jag är på väg in, sätt på kaffe da" Redigerad 7 juli, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Minns en gång för länge sen då jag och en kompis lyssna med hans radio. Fick in någon snut som skulle till stationen och han snacka med en annan om det mesta som hänt sen sa han: " jag är på väg in, sätt på kaffe da" Haha det är så kul när dem snackar internt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Har inte med polisradio och göra då men. Edit: Felstavning, ska skriva om. Internerna kom med gymsakerna, slog sönder datorerna och sånt, tvingade in dom i konferancerummet. I rummet fanns en liten gång, som vakterna använder för att ta ut gisslan. Sedan när dom tagit ut alla, fick dom som ville storma in med västar som vägde 20kg, och batonger. Och dom fick slå hur mycket dom ville. Internerna hade inget som skyddade, bara tröjor och byxor... Julia, Johannas kompis brorsa blev tagen som gisslan. Han jobbade där, så han fick komma in med västen och slå. Redigerad 7 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Har inte med polisradio och göra då men. Edit: Felstavning, ska skriva om. Internerna kom med gymsakerna, slog sönder datorerna och sånt, tvingade in dom i konferancerummet. I rummet fanns en liten gång, som vakterna använder för att ta ut gisslan. Sedan när dom tagit ut alla, fick dom som ville storma in med västar som vägde 20kg, och batonger. Och dom fick slå hur mycket dom ville. Internerna hade inget som skyddade, bara tröjor och byxor... Julia, Johannas kompis brorsa blev tagen som gisslan. Han jobbade där, så han fick komma in med västen och slå. Jag fattar inte poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts