Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag vet att det fanns en tråd som beskrev hur man lyssnade på polisradion förut...Kommer någon ihåg hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Www.surre.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 OKej Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Annars så har du även en här, http://www.polisradio.net/lyssnalive.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Surre funkade inte så SCHYSST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Surre funkade inte så SCHYSST! Den kommer ju upp igen snart din tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den kommer ju upp igen snart din tomte. Varför kallar du mig tomte...Det var menat att jag skulle skriva att Surre inte funkade men att den andra sidan funkade och det var SCHYSST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Va kul det är att lyssna på alla saker som händer. en polis som tappade sin mic eller vad det nu är som dom pratar i. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Just nu sitter de och snackar vem som ska bjuda vem på fika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Just nu sitter de och snackar vem som ska bjuda vem på fika Erm... Jag tror Sweden behöver nya poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När jag lysnade senast så sades följande "Vi har en man i 50 års åldern som springer runt utan byxor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När ja lyssnar på en polisradio brusar det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Kalmar/öland http://polisradio.ath.cx:2222 Redigerad 27 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kalmar/öland http://polisradio.ath.cx:2222 Nice att det finns här också. Dom har inte sagt nåt på 5 minuter nu iofs, måndagkväll kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nice att det finns här också. Dom har inte sagt nåt på 5 minuter nu iofs, måndagkväll kanske. Hehe, lyssnade lite innan idag. var nån som körde moped påverkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nån som vet en polis radio länk till Västerås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Svensk polisradio suger ju , där rapporterar dom bara om gamla gubbar som ramlat i trappan. Jag lyssnar alltid på polisradio från USA där är det "lite" mer action kan jag lova . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Svensk polisradio suger ju , där rapporterar dom bara om gamla gubbar som ramlat i trappan. Jag lyssnar alltid på polisradio från USA där är det "lite" mer action kan jag lova . Kul att lyssna på snutradio från långt åt helvete... det är ju bara roligt att lyssna på lokal snutradio där man känner igen sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kul att lyssna på snutradio från långt åt helvete... det är ju bara roligt att lyssna på lokal snutradio där man känner igen sig Så kan KalleR sitta å prata med sig själv. - Ack, Ack.. så gjore jag när jag var liten, exakt på samma ställe. Dessa ungdomar, kommer aldrig på nått nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Nu: En man skulle precis gå in i sitt hus då dörrhantaget rörde sig, tjuvar! Han ville inte gå runt och kolla runt huset för han va rädd att få en hjärtatack om han mötte någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts