Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Här är en rätt fin modifiering av CJs frisyrval "Bald with goatee". Diamantörhängen, slits och en trimmad mustasch. Frisyren finns lättast tillgänglig på frisörsalongen i närheten av Loco Low Co. Den kommer upp på GTAMods inom kort. Redigerad 26 juni, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ser ju ganska bra ut men hur ser originalet ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ser ju ganska bra ut men hur ser originalet ut då? Ett stort jävla skägg bara... Värdelöst, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Ett stort jävla skägg bara... Värdelöst, typ... Aha.. okej.. EDIT: Japp.. det såg bra ut i spelet.. förut att jag hade gjort min cj vit ist för mörk och då fick han ett mörkt huvud och vit kropp när jag bytte ut boldgoatee.. hehe.. Redigerad 26 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts