Halo Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ni får nöja er med en bild på baksidan Pool-Party hos Ace i helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Skrattade ganska mkt när jag väl såg hur högt gräset verkligen var Vilken djungel .hehe, då var det inte så längesen jag klippte det ändå ni skulle sett hur det såg ut innan jag klippte sist... hehe.. Redigerad 26 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .hehe, då var det inte så längesen jag klippte det ändå ni skulle sett hur det såg ut innan jag klippte sist... hehe.. Går det där att klippa?, måste du inte snarare skörda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Går det där att klippa?, måste du inte snarare skörda? .jo, ska man vara seriös måste man slå skiten med lie först.. men det orkar man ju aldrig.. sätter klippaggregatet på gräsklipparn på högsta läget istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Asså en enda fråga är ni miljonärer Nu vet jag inte exakt var dom bor men det är billigare att leva i villa långt ifrån stan än inne i centrum i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 http://svenskavolvoklubben.com/pano.JPG Bilden tagen i februari/mars.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nu vet jag inte exakt var dom bor men det är billigare att leva i villa långt ifrån stan än inne i centrum i stockholm Jag bor hellre i en villa än i stockholms centrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nu vet jag inte exakt var dom bor men det är billigare att leva i villa långt ifrån stan än inne i centrum i stockholm Tack för assistansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts