GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du gillar att vara på tak, va? Japp, man e helt ensam ingen ser än eller stör en+ så är det fin utsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ditt hus liknar ju.... Hm... Ja.. Du vet det där programet.... Sim.... Fan... Jag har glömt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Mjo, lite kanske. Vi målade om för ett tag sen, Syrran gillar Simpsons du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Ditt hus liknar ju.... Hm... Ja.. Du vet det där programet.... Sim.... Fan... Jag har glömt.. .sims 2? ok nog med skojjigheter, ja har precis hittat digitalkameran så det blir väl till å ta en bild imorrn Redigerad 26 juni, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .sims 2? ok nog med skojjigheter, ja har precis hittat digitalkameran så det blir väl till å ta en bild imorrn Sims2 ? Vart fick du det ifrån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sims2 ? Vart fick du det ifrån ? .ja drog ett skämt som låg under glocalnet-nivå... förlåt, jag är uttråkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .ja drog ett skämt som låg under glocalnet-nivå... förlåt, jag är uttråkad Fy, vad lågt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fy, vad lågt! Men inte lika lågt som medlemen Webbstudio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ni får nöja er med en bild på baksidan http://img234.echo.cx/img234/1608/pict03391de.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Det var ett fint hus :'(. Och den där lilla polen till vänster e väll din Redigerad 26 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det var ett fint hus :'(. Och den där lilla polen till vänster e väll din Nej.. det är min systerdotters... här är min.. http://img113.echo.cx/img113/6762/pict02775tw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Asså en enda fråga är ni miljonärer Redigerad 26 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Asså en enda fråga är ni miljonärer Öhh... nej.. vi har byggt den själv, och därför blev det inte så dyrt Är man miljonär bara för att man har pool? Redigerad 26 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .man kan bo i villa, ha en fin trädgård och ha pool utan att vara miljonär...gatan där ja bor har var å vartannat hus pool...ändå är det inge rikemans ställe, tvärtom, det är vanliga flerbarnsfamiljer med vanliga jobb eller är sunkiga pensionärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Asså en enda fråga är ni miljonärer Nej, dom är miljadärer Nä men.. öh.. Ni gillar att ta kort.. Jag gillar att hålla på med kort! (pst, skratta!) Jag ska ta en bild imorgon, är kanske lite väl mörkt just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men inte lika lågt som medlemen Webbstudio. Nej glocalnet e lägre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Nej inte din pool ... Din systerdotters pool om man har en sådan e man tammefan miljonän Redigerad 26 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej inte din pool ... Din systerdotters pool om man har en sådan e man tammefan miljonän Jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gräsklippare? Skrattade ganska mkt när jag väl såg hur högt gräset verkligen var Vilken djungel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts