RavenE Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Här kan ni lägga in bilder på erat hus/lägenhet m.m Jag ska ta kort på våran lägenhet snart, så kommer det en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 ... Gräsklippare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gräsklippare? .den funkar inte för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Man vet att man ska klippa gräset när det inte är en gräsmatta mer utan en stor farlig gräsbuske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) .vi har en åkgräsklippare men jag har trimmat den så den har lite lätt för att släppa insugsventilen vid lite varv...och då lossar knastret som håller skiten på plats.. motorn är inte gjord för att varvas så mycket som jag vill :'( måste riva toppen för 10'e gången eller nått.. suck.. Redigerad 26 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Bild tagen ifrån framsidan av våran hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .vi har en åkgräsklippare men jag har trimmat den så den har lite lätt för att släppa insugsventilen vid lite varv...och då lossar knastret som håller skiten på plats.. motorn är inte gjord för att varvas så mycket som jag vill :'( måste riva toppen för 10'e gången eller nått.. suck.. Bor du i det huset helt själv ? Eller med familjen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Bild tagen ifrån framsidan av våran hus. Bor du i en soptunna. ( ) Ein klein hus bitte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Bor du i det huset helt själv ? Eller med familjen? .mor och bror på undervåningen... jag och mormor på övervåningen.. har typ ett 40kvm rum där uppe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Bor du i en soptunna. ( ) Ein klein hus bitte. Mycket lustigt Bild tagen från framsidan av huset inte på framsidan av huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Mycket lustigt Bild tagen från framsidan av huset inte på framsidan av huset Uhm, varför lägger du upp bilden då? Vi vill ju se da house! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Uhm, varför lägger du upp bilden då? Vi vill ju se da house! Var det bästa jag hade där inte farsan var med på kortet EDIT: Nu har jag en bild på baksidan med en smått censurerad far Redigerad 26 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Var det bästa jag hade där inte farsan var med på kortet EDIT: Nu har jag en bild på baksidan med en smått censurerad far Sudda ut honom då om du inte vill att han ska synas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sudda ut honom då om du inte vill att han ska synas. Får duga på det sättet jag gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 StellHell: Vilket hus! Ser lide jäs ut! Fan Va nice att ha grillpartaj där... Blir jag bjuden nån dag måne...!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tar ett kort i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Här bor jag, inte på tket som jag står på altså lägenheterna under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Här bor jag, inte på tket som jag står på altså lägenheterna under Du gillar att vara på tak, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du gillar att vara på tak, va? Han har glömt nyckel så det blir till att gå in takvägen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts