Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag minns att det för länge sedan nämndes i någon tråd att man det fanns något program där man kunde redigera filmer så att det dök upp en elegant undertext (subtitle på engelska), och jag vet inte vad det heter, trots att jag sökt på google och en massa annan skit. Känner någon till detta program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vegas Video ska tydligen funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Subtitle Workshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Subtitle Workshop. Jepp... Eller Anteckningar om man orkar... det använder nämligen jag med mitt nuvarande undertextprojekt: "The Legend of Zelda Cartoon - The Ringer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tacksingen på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts