Acer Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ohhh hatar ZERO's uppdrag, har fastnat på ett uppdrag där man kör ett RC-flygplan och man ska typ döda några snubbar (tror det är 6-7 snubbar) Hatar ni också ZERO's uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej dom är roliga och lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du behöver egentligen inte göra uppdragen men om du vill få 100% så måste du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tänk över dina kunskaper...Klarar man inte Supply Lines så är man ingen bra RC-flygare...Ta MCn först är allt jag kan säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tyckte så jag också en gång i tiden, gick ju inte flyga den där j*vla planet Men sedan när jag lärde mig kontrollerna så blev det lätt!!! uppdraget efter Supply lines är bra mycket svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tyckte så jag också en gång i tiden, gick ju inte flyga den där j*vla planet Men sedan när jag lärde mig kontrollerna så blev det lätt!!! uppdraget efter Supply lines är bra mycket svårare. New Model Army?? Det är bland det lättaste i spelet ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fattar inte att man kan tycka dom är svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fattar inte att man kan tycka dom är svåra Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) New Model Army?? Det är bland det lättaste i spelet ju Nje, inte allt, tog mig hela 2 försök att klara den där.. Redigerad 26 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 http://img148.echo.cx/img148/3548/piss6cn.gif Hade inget annat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 http://img148.echo.cx/img148/3548/piss6cn.gif Hade inget annat för mig. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 http://img148.echo.cx/img148/3548/piss6cn.gif Hade inget annat för mig. Hahaha!!! Offtopic: Jag måste bara fråga en grej nu.. i los santos så har jag sett på visa bilder att det är nån röd grej (som en uppdrags-ikon) som liknar ett plus tecken! Men jag fick inte nåt sånt "uppdrag" (om nu det är ett uppdrag) , vad måste man göra för att få den dära röda plus tecknet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hahaha!!! Offtopic: Jag måste bara fråga en grej nu.. i los santos så har jag sett på visa bilder att det är nån röd grej (som en uppdrags-ikon) som liknar ett plus tecken! Men jag fick inte nåt sånt "uppdrag" (om nu det är ett uppdrag) , vad måste man göra för att få den dära röda plus tecknet?? Det kan inte vara sjukhus okonen du menar!? Eller möjligtvis att det är ett hus som du inte kan köpa!? (än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det är en Multiplayer Ikon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 .. Okej .. återgå till "Hata ZERO" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nje, inte allt, tog mig hela 2 försök att klara den där.. Uj "snygg" räddning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag har ett litet udda problem, på tror det är sist uppdraget hos Zero så ska man flytta grejer för en bil men grejen är att jag kan inte ta upp grejerna, finns ingen knapp som funkar.. =/ Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Uj "snygg" räddning Tack @Benvit: med LMB använder du magneten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag fattar inte varför alla ojjar sig om Zeros uppdrag. Man behöver ju inte göra det? Man klarar storyn endå. Och om man nu vill ha 100% så får man ta sånna smällar, för det är bland det jobbigaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tack @Benvit: med LMB använder du magneten.. Jo jag vet men den funkar inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts