The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag är på bryter mig in hos närmaste nythetsbolag och tar en nyhets helikopter Nyhets helikopter? Är det nån form av journalistiskt fackuttryck? Har aldig hört om en nyhet med helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Varför? Det kan inte vara bra... Hehe, nae... det är inte bra faktiskt! Det var lite olika anledningar: Jag var jätte kär i en tjej som hade känt i 17 år och så var jag lite deprimerad över att det inte gick som jag ville med henne. Jag hade dessutom precis "flyttat" hemifrån (var ganska ung 16) för att det inte riktigt funkade att bo hemma och jag hade dessutom inga pengar till mat och jag pallade inte sticka hem och tigga mat! Det var ganska mycket problem mellan mig och mina föräldrar! Hade det allmänt stökigt i mitt liv! Jag minnas att jag ner c.a 10 på 12 dagar! Men som tur var kom tjejen, Josefine heter hon, och hjälpte mig! Det hade gått mig på huvudet lite så det var tur! Nu i efterhand fattar jag mer allvaret i ätstörningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Om det hade varit så hade väl kroppen inte lagrat fettet utan bränt det som engergi direkt? Ah, bra poäng! Du har rätt i att kroppen bara gör av med ett viss antal kjl och överskottet sparas i en fettreserv! Men det jag menar är att du kan inte äta dig smällfet som den här killen och sen skita i att äta på ett år! Med andra ord: Du dör inte smal som en sticka! (visserligen har jag inte 100% belägg för det påståendet men det låter högst osanolikt att du skulle klara dig så länge utan mat) Men att du kan träna upp dig så att du klarar dig en längre period det stämmer! Det beror bla. på magsäckens för måga att expandera! Den kan krympa på ganska kort tid och vänja sig vid lite mat! Precis som den kan ta emot större och större mängd mat! En normal viktig person kan omöjligen slänga i sig 4 pizzor medan en tjock lätt skulle kunna det! Jag kan i dagsläget trycka i mig 2 pizzor men när jag var som smalast, riktigt skinny, så kunde jag äta max 2/6 pizza sen var jag så mätt att jag höll på att spy! Redigerad 26 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det var ju bra för honom, hoppas han går ner till 108 kilo som han vill. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nyhets helikopter? Är det nån form av journalistiskt fackuttryck? Har aldig hört om en nyhet med helikopter. Du fattar vad jag menar.. du behöver inte anmärka det bara för att anmärka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Finns det inte en bild hur han ser ut nu efter han har bantat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du fattar vad jag menar.. du behöver inte anmärka det bara för att anmärka Jepp jag fattade precis vad du menade. Nu kanske du kommer ihåg nästa gång du särskriver ett ord att det ser fult ut och kan bli fel. Och alla andra som läser det. Inget illa ment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det finns väl en om du kollar länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det finns väl en om du kollar länken Oj såg den inte, tyckte han såg lika fet ut där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Han gör ju någonting åt det iaf, tycker fan det e ganska strongt gjort...tror inte att många som väger så mycket skulle pajja att banta bort hälften av vikten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts