Stoffe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Läs mer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) "Såg ut som en Michelin-gubbe". (oj ) Redigerad 26 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 "Ambulanspersonalen fick göra ett hål i sovrumsväggen och lyfta ut honom med en vinsch" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Han var inte lite överviktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 FY FAAAAAAAAAAN.... har inget emot tjocka eller så.. men ja tappade godislusten nu.. fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Dagens LOL? Men jag är glad över honom faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vilka kinder..Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Vilka kinder..Hehe Redigerad 26 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 "Snart ska hans överblivna skinn som hänger på magen bort och med det ytterligare 20 kilo. " Så mycket skinn? Hoppas att det går bra för honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur länge kan man leva på sitt fett egentligen. Tänk er att man sätter honom på en öde ö och den enda han får är vatten och typ vitamintabletter så han inte blir sjuk. Överlever man tills alla fettreserver är slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 OMG ! Och jag som tycker min pappa är fet... (han är runt 100 kg....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur länge kan man leva på sitt fett egentligen. Tänk er att man sätter honom på en öde ö och den enda han får är vatten och typ vitamintabletter så han inte blir sjuk. Överlever man tills alla fettreserver är slut? Jag är på! ...kan någon fixa en hellikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hur länge kan man leva på sitt fett egentligen. Tänk er att man sätter honom på en öde ö och den enda han får är vatten och typ vitamintabletter så han inte blir sjuk. Överlever man tills alla fettreserver är slut? Nej det där är en skröna... Du kan leva ganska länge utan mat om du bara har tillgång till vatten! Men problemet är inte att hålla sig vid liv i brist på mat utan att hålla sig kvar mentalt! Hjärnan förtvinnar när du inte får mat och du blir galen av hungern! Som resten av kroppen, hålla andan, bli vig mm kan du även "träna" dig att kontrollera din hunger. Egentligen ska man fasta en vecka som man gör i vissa religoner för kroppen rensar ut slagg produkter under en fasta! Ett tag när jag var yngre så åt jag mindre och mindre. Och när jag käkade som minst käkade jag var 3:dje dag. Och jag kan inte påstå att jag var speciellt hungrig när jag åt! När suget kom så drack jag bara ett glas vatten med två sockerbitar i. Så visst går den funktionen att träna upp också! Jag tror faktiskt att en tjock människa har en sämre utsikt att klara sig på en ö utan mat än en som är smal och fysikt frisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ett tag när jag var yngre så åt jag mindre och mindre. Och när jag käkade som minst käkade jag var 3:dje dag. Och jag kan inte påstå att jag var speciellt hungrig när jag åt! När suget kom så drack jag bara ett glas vatten med två sockerbitar i. Varför? Det kan inte vara bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej det där är en skröna... Du kan leva ganska länge utan mat om du bara har tillgång till vatten! Men problemet är inte att hålla sig vid liv i brist på mat utan att hålla sig kvar mentalt! Hjärnan förtvinnar när du inte får mat och du blir galen av hungern! Som resten av kroppen, hålla andan, bli vig mm kan du även "träna" dig att kontrollera din hunger. Egentligen ska man fasta en vecka som man gör i vissa religoner för kroppen rensar ut slagg produkter under en fasta! Ett tag när jag var yngre så åt jag mindre och mindre. Och när jag käkade som minst käkade jag var 3:dje dag. Och jag kan inte påstå att jag var speciellt hungrig när jag åt! När suget kom så drack jag bara ett glas vatten med två sockerbitar i. Så visst går den funktionen att träna upp också! Jag tror faktiskt att en tjock människa har en sämre utsikt att klara sig på en ö utan mat än en som är smal och fysikt frisk... Äh, jag är sugen på att dumpa han på en ö ändå! Vilka är på? Vem kan fixa helikopter? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Äh, jag är sugen på att dumpa han på en ö ändå! Vilka är på? Vem kan fixa helikopter? =) Det krävs nog nått annat en helikpter för att ta honom. Är det nån som har en fet Boeing 747 (eller vad fan det heter) eller nått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det krävs nog nått annat en helikpter för att ta honom. Är det nån som har en fet Boeing 747 (eller vad fan det heter) eller nått?? Det räcker med en Hercules och en fallskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag är på bryter mig in hos närmaste nythetsbolag och tar en nyhets helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Så visst går den funktionen att träna upp också! Jag tror faktiskt att en tjock människa har en sämre utsikt att klara sig på en ö utan mat än en som är smal och fysikt frisk... Om det hade varit så hade väl kroppen inte lagrat fettet utan bränt det som engergi direkt? Det här måste undersökas. Okka: Jag känner några som har ett litet privatflygplan, ska vi satsa på det? Eller den kanske har nån form av maxlast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts