karlen Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) hej Redigerad 13 januari, 2003 av karlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Mina med, men det skiter jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 (redigerad) hej igen Redigerad 13 januari, 2003 av karlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 16. JAg fick köpa det för dem men min morsa tycker inte om det. Men när jag köpte GTA3 va de inte med. Jag bor ju i en liten stad,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 dom lär väll bry sig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Nja min farsa tycker om det (inte på grund av Pole Position) men min morsa tycker inte om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 HAHA mina föräldrar avskyr de...men de gillar musiken men jag lånar de av en kompis så dem kan inte säga nåt...hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 mina för äldrar tycker att gta spelen är för våldsamma...vad tycker ni om det? det kännsa bara så hahahaaha min farsa älskar och åka bilar i gta! och han kör alltid på trottaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Gissa vad vägar är till för? hehe skojade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Min morsa tyckte mest att det var fånigt, farsan vill hela tiden spela. Jag tycker det är ett parodispel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 hehehe "Toidi" ska jag "köpa ut" spelet åt dig ? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 innan min farsa gick in på nåt behandlingshem och blev helt anorlunda så hade han säkert tagit in tvn och spelet på sitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring-Racer Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag är 17 bast o de var inga problem att köpa spelet. La pengarna på "18-års"-symbolen!! Syrran ska alltid skvallra när jag röjer med motorsåg o farsan vill alltid att jag ska skjuta nån! Håller med Foka om att GTA är en parodi på våld, för det är ju ganska överdrivet och overkligt, men förj-vla kul!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 jag e 12år men mamma eller pappa bryr sig inte om vad jag spelar för spel och det finns en skitbra affär där vi bor vi känner dom lite jag behöver inte ha förelderna med HA HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 (redigerad) Gissa åldern på mig då Den står i min information eller nu kan du få veta den 10år och jag har alla gta Redigerad 6 januari, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Gissa åldern på mig då Den står i min information eller nu kan du få veta den 10år och jag har alla gta Småglin, det är ju fan skadligt för dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 mina små syskon 11 och 9 har tagit över min maskin ett fåtal gånger. det har iof hindrat mig från att spela men jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hehehe "Toidi" ska jag "köpa ut" spelet åt dig ? hehe Jag har det redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag e14 och mina föräldrar bryr sig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hehe jag e 13 om en månad och min morsa och farsa bryr sig inte om jag spelar sådana spel......... dessutom så älskar min pappa musiken och bilarna.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts