Kiedis Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Kollade i tråden "tips" men hittade inget... Frågan: Är alla kläddaffärer öppna från början? jag har bara fått tillgång till Binco, Prolaps och Suburban..kanske jag som letar på fel ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej det är dom inte. De 2 sista öppnas strax före du klarar storyn så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Kollade i tråden "tips" men hittade inget... Frågan: Är alla kläddaffärer öppna från början? jag har bara fått tillgång till Binco, Prolaps och Suburban..kanske jag som letar på fel ställe? Snart kan du nog handla på Zip, däremot dröjer det ett tag tills du kan handla på Victim och Didier Sachs. Redigerad 26 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts