Jump to content

Ett kul uppdrag mankunde modda sen

Recommended Posts

Asså zombietech e ett ställe i san fierro

dom forskar om zombies-virus och fall man skulle göra ett uppdrag när man ska in där och råkar sprida viruset så nästan alla i san fierro skulle bli zombies

Jo det skulle väl vara grymt.. men har du några kunskaper i sådant då?

EDIT: Det kanske skulle vara grymt med ett uppdrag som baseras på gone in 60 secs. (gammal, jag vet.. ) typ bryta sig in i olika byggnader och sedan sno en snygg bil där ifrån och sedan åka och lämna den på ett ställe och få polisen efter sig och sedan direkt iväg igen och sno en till.. kanske.. :)

Redigerad av Billy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det skulle väl vara grymt.. men har du några kunskaper i sådant då?

EDIT: Det kanske skulle vara grymt med ett uppdrag som baseras på gone in 60 secs. (gammal, jag vet.. ) typ bryta sig in i olika byggnader och sedan sno en snygg bil där ifrån och sedan åka och lämna den på ett ställe och få polisen efter sig och sedan direkt iväg igen och sno en till.. kanske..  :)

Import/Export är ju nästan som den filmen! Iaf. när jag hämtade en patriot från Naval Base i SF fick jag förstås 5 stjärnor efter mig tills jag kunde spara den i närmaste garage... Snacka om "Gone In 60 Seconds"! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Import/Export är ju nästan som den filmen! Iaf. när jag hämtade en patriot från Naval Base i SF fick jag förstås 5 stjärnor efter mig tills jag kunde spara den i närmaste garage... Snacka om "Gone In 60 Seconds"! :P

.. ah.. just det.. glöm det jag skrev förut .. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor