themuppa Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 De skulle varit häftigt ifall man moddade ett uppdrag där man ska till zomietech och sno något dokument så råkar man sprida de viruset så alla i sf blir zombies kom gärna med fler förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Eh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Eh va? Håller med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag håller också med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Du bör nog skriva om dina ideér här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag tycker det låter grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Asså zombietech e ett ställe i san fierro dom forskar om zombies-virus och fall man skulle göra ett uppdrag när man ska in där och råkar sprida viruset så nästan alla i san fierro skulle bli zombies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Asså zombietech e ett ställe i san fierro dom forskar om zombies-virus och fall man skulle göra ett uppdrag när man ska in där och råkar sprida viruset så nästan alla i san fierro skulle bli zombies Hittar du bara på eller önskar du det eller. För det stämmer inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hittar du bara på eller önskar du det eller. För det stämmer inte riktigt. Han sa ju förut att det skulle vara coolt med ett sånt uppdrag. alltså fatiserar han bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Funderar på att göra de sen kanske har ni några förslag på roliga uppdrag man kunde göra sen ? Redigerad 26 juni, 2005 av themuppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Asså zombietech e ett ställe i san fierro dom forskar om zombies-virus och fall man skulle göra ett uppdrag när man ska in där och råkar sprida viruset så nästan alla i san fierro skulle bli zombies Jo det skulle väl vara grymt.. men har du några kunskaper i sådant då? EDIT: Det kanske skulle vara grymt med ett uppdrag som baseras på gone in 60 secs. (gammal, jag vet.. ) typ bryta sig in i olika byggnader och sedan sno en snygg bil där ifrån och sedan åka och lämna den på ett ställe och få polisen efter sig och sedan direkt iväg igen och sno en till.. kanske.. Redigerad 26 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jooo lite resten får jag lära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jo det skulle väl vara grymt.. men har du några kunskaper i sådant då? EDIT: Det kanske skulle vara grymt med ett uppdrag som baseras på gone in 60 secs. (gammal, jag vet.. ) typ bryta sig in i olika byggnader och sedan sno en snygg bil där ifrån och sedan åka och lämna den på ett ställe och få polisen efter sig och sedan direkt iväg igen och sno en till.. kanske.. Import/Export är ju nästan som den filmen! Iaf. när jag hämtade en patriot från Naval Base i SF fick jag förstås 5 stjärnor efter mig tills jag kunde spara den i närmaste garage... Snacka om "Gone In 60 Seconds"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Import/Export är ju nästan som den filmen! Iaf. när jag hämtade en patriot från Naval Base i SF fick jag förstås 5 stjärnor efter mig tills jag kunde spara den i närmaste garage... Snacka om "Gone In 60 Seconds"! .. ah.. just det.. glöm det jag skrev förut .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts