megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Edit2: en bild Edit: JIPPIE lyckades! tackar! Men nu ska jag till liberycity och döda lite snubbar, men den sista hagelbössan tar kol på mig :/, dödar mer en halva på ett skott, hur ska jag göra? Hejsan. fick hjälp med de sista updragen på flygskolan, kunde dom men det tog för lång tid, men iaf. Nu har jag fått ett mafia updrag, jag ska ta ett flygplan och sedan köra ikapp med ett jet plan innan det landar, men det är omöjligt. Jag kör för långsamt med planet :S. har försökt allt men det går ej :S vad ska jag göra har ni tips? Redigerad 26 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Åker du långt ut på vattnet och möter honom så du får en jättelång tid på dig att pricka rätt i cirkeln ??.. Jag åkte ut över vattnet och mötte flygplanet.. "Utanför" kartan eller vad man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Jo jag vet, men klara det inte iaf, planet går ju segare en min gammelfarmor går ju itne att fälla upp hJulen! heller Där är min spar fil för den som vill hjälpa, btw har fuskat 1 gång, det var när jag föl och föl igenom marken, behövde ta mitt liv. GTASAsf1.b Redigerad 26 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jo jag vet, men klara det inte iaf, planet går ju segare en min gammelfarmor går ju itne att fälla upp vingarna heller Där är min spar fil för den som vill hjälpa, btw har fuskat 1 gång, det var när jag föl och föl igenom marken, behövde ta mitt liv. Bra att man inte kan fälla upp vingarna, hade nog slutat olyckligt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Bra att man inte kan fälla upp vingarna, hade nog slutat olyckligt då Jävla bugg alltså att man inte kan det Srry skrev fel ingen som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag flög högre än deras plan och mer åt höger, sen gjorde jag en sväng neråt vänster för att sedan komma rakt i cirkeln (coronan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Har försökt det med, men jag lyckas inte :S ingen som vill göra det åt mig?, Och jag förtår itne vad Flygplan har med gta att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sväng runt innan jetplanet har åkt förbi dig. Sen väntar du bara in jetplanet eftersom det är snabbare än ditt farmorsplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Sväng runt innan jetplanet har åkt förbi dig. Sen väntar du bara in jetplanet eftersom det är snabbare än ditt farmorsplan. Testade en gång till, men det går inte, precis inan den ska landa kommer jag typ 1 meter i från, fan.. Hur många flygupdrag kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Är du säker på att man inte kan fälla in hjulen? Vad e det för plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Är du säker på att man inte kan fälla in hjulen? Vad e det för plan? Det är dodo man kör, går int fälla in hjulen på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nä precis, och med den ska jag köra i kapp ett jetplan "kul" R*.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nä precis, och med den ska jag köra i kapp ett jetplan "kul" R*.... Alltså, utan flygplan skulle spelet suga, face it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nä precis, och med den ska jag köra i kapp ett jetplan "kul" R*.... Som Icefl0wer redan sagt så ska du svänga innan det har åkt förbi dig eftersom det är mycket snabbare än ditt skitplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det uppdraget är la inte så svårt ??? Jag klarade det på första försöket utan att anstränga mig gick bara upp över honom och dök mot honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag gillar inte att flyga. Eller det gör jag, men jag har ingen spelkontroll till datorn, och det suger med piltangenterna, ingen känsla alls. Men jag ska testa 1 gång till brb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag gillar inte att flyga. Eller det gör jag, men jag har ingen spelkontroll till datorn, och det suger med piltangenterna, ingen känsla alls. Men jag ska testa 1 gång till brb Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 JIPPIE lyckades! tackar! Men nu ska jag till liberycity och död lite snubbar, men den sista hagelbössan tar kol på mig :/, dödar mer en halva på ett skott, hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts